[TV] Dirty Sexy Money

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

[TV] Dirty Sexy Money

Indlæg af QrazyLeg »

I anledning af at Dirty Sexy Money kommer til Danmark, så vil jeg lige give en anbefaling videre om at se serien.

Hvad er så Dirty Sexy Money? Forestil dig en velhavende familie. Læg så to andre velhavende og meget kendte familier oven i, sammenholdt med familieproblemer og intriger, der er får The Osbournes og The Hiltons til at ligne meget sunde kernefamilier.

Familien hedder The Darlings og består af en bygge/forretningsmatador og hustru. De har fire børn: Politikeren, der kører en affære ved siden af sit liv med sit hustru, 'The wellbehaved twins', der er forkælede og snildt kan bruge en million dollars på at holde en fest, samt Karen der skal giftes for fjerde gang (og har alderen som en der skal giftes for den første gang). The Darlings har en fast advokat tilknyttet, men han er død i et flystyrt, og sønnen (Nick) til ham bliver tilbudt jobbet som ny advokat for familien.

Nicks forældre blev skilt på grund af det megen arbejde det krævede for Nicks far, at arbejde for The Darlings. Det er en af de ting, seriens startpræmis roterer om, samt de dilemmaer en advokat, der elsker velgørenhedsarbejde kommer ud for, når han pludselig skal varetage en rig families interesser, der til tider hverken har noget at gøre med en advokats normale arbejde eller er helt inden for lovens grænser.

Det er en fantastisk blanding af drama og komedie. Indtil videre er Donald Sutherland nomineret til en Golden Globe for at spille Tripp Darling - familiens far og overhoved.

Fantastisk serie, der i de første ti afsnit har fået mig til nyde hvert sekund. I øjebliket holder serien pause i USA men jeg venter spændt på forårspræmieren.

:4af5 + ½ - den serie rammer lige i plet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hvilken kanal kommer den til at køre på, og hvornår ca. ?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

TV2, men aner ikke hvornår. Jeg har ikke haft TV den sidste måneds tid, og gider ikke se det over nettet.
naRf

Indlæg af naRf »

amh skrev:Hvilken kanal kommer den til at køre på, og hvornår ca. ?
Som QrazyLeg siger: TV2 - onsdag 20:35
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Takker!
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg kan lige skynde mig at sige, at Donald Sutherland er nomineret til en Golden Globe i serien for Bedste Birolle

http://abc.go.com/primetime/dirtysexymo ... x?pn=index
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

odder skrev:Jeg kan lige skynde mig at sige, at Donald Sutherland er nomineret til en Golden Globe i serien for Bedste Birolle

QrazyLeg skrev:Indtil videre er Donald Sutherland nomineret til en Golden Globe for at spille Tripp Darling - familiens far og overhoved.
Godt at se du er læser tingene igennem ;-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
3dotz
Members of the Newlyweds

Re: [TV] Dirty Sexy Money

Indlæg af 3dotz »

QrazyLeg skrev:Forestil dig en velhavende familie. Læg så to andre velhavende og meget kendte familier oven i, sammenholdt med familieproblemer og intriger
Lyder som den amerikanske udgave af 2900 Happiness :D

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

gentlemanfinn skrev:
odder skrev:Jeg kan lige skynde mig at sige, at Donald Sutherland er nomineret til en Golden Globe i serien for Bedste Birolle

QrazyLeg skrev:Indtil videre er Donald Sutherland nomineret til en Golden Globe for at spille Tripp Darling - familiens far og overhoved.
Godt at se du er læser tingene igennem ;-)
Det er ikke fordi jeg ikke læser tingene igennem, jeg har bare en dårlig vane med at løbe teksten over med øjnene og så hopper jeg videre til næste :? Jeg beklager dog :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: [TV] Dirty Sexy Money

Indlæg af QrazyLeg »

3dotz skrev:
QrazyLeg skrev:Forestil dig en velhavende familie. Læg så to andre velhavende og meget kendte familier oven i, sammenholdt med familieproblemer og intriger
Lyder som den amerikanske udgave af 2900 Happiness :D

...
Uden at have set 2900 Happiness i mere end 10 sammenhængende sekunder, så vil jeg godt afvise dette. Denne serie gav mig eksempelvis ikke kvalme ved at se den. :wink:
Besvar