Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hey!
Skulle finde nogle briller for en ven. Det var sådan nogle sorte nogle med klar glas uden styrke.
Lidt ala dem her: http://imagetest.trendsales.dk/items/78 ... 2018:32:22
Nogen der ved hvor jeg kan få fat i dem?
Ja, personligt synes jeg måske ikke det er de mest cool briller. Synes dog de klæder nogen Men det skal være ordenlig kvali... Inde på Trendsales stod der mærke: "Dunno"
går ud fra det var dont know.. !
Briller som disse er nok nogle som jeg personligt ville gå efter på loppemarkeder div. hjemmesider som trendsales og sådan noget. tror ikke de bliver forhandlet som sådan..
Synes også de er super fede. dog bruger jeg ikke briller så jeg ser ingen grund til at anskaffe mig dem. (: Men hvis jeg en dag fik briller og det passede ind i stilen så ville jeg da anskaffe mig sådan nogle, foruden kontaktlinser..
Du kan også spørge en af de gutter her hvor de har købt deres - det er i hvert fald retro..
Og hvad angår dit spørgsmål så aner jeg det ikke Men tror du uden problemer kan gå hjem og tage dine forældres gamle 70'er eller 80'er briller og slæbe dem med i byen og så vil du score alt omkring dig fordi de bare er såååå smarte. Personligt synes jeg de store hinkesten er helt vildt grimme.