Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

naRf

Indlæg af naRf »

Ja, at Danmark vandt EM-guld i dag, skulle jo være den største begivenhed siden EM-guld i fodbold 1992. Så man skal da være et skarn hvis det ikke bliver nævnt i Glædestråden.
Billede
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Raun skrev:Slet slet ikke fortjent. Scoringen på straffekastet 3 sekunder før tid mod tyskland var rent held. Havde vi gået i overtid havde vi sq ikke gået videre. En kamp mellem kroatien og tyskland havde været meget mere spændende.
Hvorfor var det rent held??

Ja hvis Tyskland leverede den indsats de leverede i dag i en finale havde Kroatian slået dem med minimum 15 mål..
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Raun skrev:Slet slet ikke fortjent. Scoringen på straffekastet 3 sekunder før tid mod tyskland var rent held. Havde vi gået i overtid havde vi sq ikke gået videre. En kamp mellem kroatien og tyskland havde været meget mere spændende.
Nu vil jeg sige det her med et smil på læben, så er det nemlig tilladt at skrive her :P

Men jeg kan da helt klart godt se hvad du mener. Det bedste holdt vandt. Ej hvor er det urimeligt. Jeg kan også godt se at det virkelig er unfair at et hold der har vundet alt undtagen den første kamp og, hvor Kroatiens stjernespiller (sidst vi lige spillede mod dem) udtalte at de ikke havde en chance imod os. Og siden vi har fået tre udnævnelser til Allstar holdet.

Tjae hold da op hvor må vi være et dårligt hold, når vi får det. Fy for fanden. Sikke noget at være stolt af.

Har du overvejet at det måske ER fortjent og at vi bare HAR det bedste hold og HAR den bedste træner, som er den eneste i historien nogensinde der først har ført det ene køn til sejr og bagefter det andet? Eller er det måske heller ikke fortjent og måske bare held og UB har slet intet med noget at gøre, han har bare siddet ude på lokummet med Super Rapport of høvlet den hvide troldmand mens hobitterne er kommet og har klaret træningen for ham?

Og vi smiler stadig :D Håndbold siger mig ikke ret meget, men jeg var da med til lige at se det sidste minut og det kørte da i baggrunden imens jeg spillede Madden NFL :)
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Zukot skrev: Hvorfor var det rent held??
Du har 50% chance for at score på straffe (regning på høj plan), og derfor er der tale om held hvis du score.
Zukot skrev: Ja hvis Tyskland leverede den indsats de leverede i dag i en finale havde Kroatian slået dem med minimum 15 mål..
Point taking. Hvis tyskland til gengæld spillede lige så godt som de gjorde mod danmark (eller kroatien spillede lige så dårligt som danmark gjorde mod tysk, det må man selv vurdere), så havde der fandme været gys på drengen.

Men hul i det, det gik jo som vi ville have det skulle gå.
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

odder skrev: Men jeg kan da helt klart godt se hvad du mener. Det bedste holdt vandt. Ej hvor er det urimeligt. Jeg kan også godt se at det virkelig er unfair at et hold der har vundet alt undtagen den første kamp og, hvor Kroatiens stjernespiller (sidst vi lige spillede mod dem) udtalte at de ikke havde en chance imod os.
Hehe, jamen 100 % enig i din holdning. Det var det bedste hold der vandt idag, men ifølge mig var det ikke det bedste hold der vandt over tyskland i semifinalen.
Ligesom dig siger håndbold ikke mig det store, men at folk går op i limingen over at vi vandt guld er jeg ved at være træt af. Hvis vi havde tævet tysken i semifinalen istedet for at vinde snævert på et straffekast 3 sekunder før tid, ja så havde vi noget at fejre.

Min holdning sagt med et smil på læben :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

yessirs.. 2 film købt idag.. Rush Hour 3 købt på gavekort til Fona, og Spiderman 3 (2-disc edition) koster kun 100 kr i Super Brugsen 8) ..
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Og jeg fandt min Ringenes Herre Trilogi (som de forresten igen har på tilbud i Elgiganten til 75 kr for alle tre film!!!) :P

Og så har jeg fundet ud af at jeg nok kan få den lille frække uddannelse jeg gerne vil have :P Det skal jeg så snakke med folk om i morgen :D
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

odder skrev:Og så har jeg fundet ud af at jeg nok kan få den lille frække uddannelse jeg gerne vil have :P Det skal jeg så snakke med folk om i morgen :D
Hvad skal du igang med?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Skal være finskytte/specialskytte/snigskytte/whatever hvis alt går vel :) Eller sagt på godt engelsk.. Sniper.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

odder skrev:Og jeg fandt min Ringenes Herre Trilogi (som de forresten igen har på tilbud i Elgiganten til 75 kr for alle tre film!!!) :P
så var det vel 1-disc edition..?
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

chreddy1 skrev:
odder skrev:Og jeg fandt min Ringenes Herre Trilogi (som de forresten igen har på tilbud i Elgiganten til 75 kr for alle tre film!!!) :P
Det tror jeg. Jeg har ikke pakket den ud. Det er i hvert fald standard edition. Ikke noget Special SuparhDuparh Extended Fother Mucker Shiat. Det står der i hvert fald ikke på dem, og jeg tror de hellere end gerne skrev det hvis det var :P Egentligt underligt de ikke har skrevet Director's Cut, som bare er en anden måde at skrive "den du så i biografen og vi skriver det bare fordi så tror du det er sejt"

Ligesom alle biler der næsten står i på i dag.. Altså TDI, HDI, TDCi etc etc. Vis mig en nyere bil i dag som ikke har indsprøjtning og jeg skal vise dig en fisk der kan flyve :) (Altså rigtigt flyve - ikke det der semiskidt, som flyvefisk laver).
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

odder skrev:
chreddy1 skrev:
Det tror jeg. Jeg har ikke pakket den ud. Det er i hvert fald standard edition. Ikke noget Special SuparhDuparh Extended Fother Mucker Shiat. Det står der i hvert fald ikke på dem, og jeg tror de hellere end gerne skrev det hvis det var :P Egentligt underligt de ikke har skrevet Director's Cut, som bare er en anden måde at skrive "den du så i biografen og vi skriver det bare fordi så tror du det er sejt"
okay.. for hvis det var extended skulle jeg fandme ha dem :P.. (men hvorfor skulle de koste så lidt?)
det der med Directors Cut har jeg dog aldrig vidst..
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

chreddy1 skrev:okay.. for hvis det var extended skulle jeg fandme ha dem :P.. (men hvorfor skulle de koste så lidt?)
Well Ringenes Herre Trilogien er jo sådan set ved at være ret gammel. Du kan jo godt finde film der er et år gamle til 50 kr. Og for 75 kr er jeg ret ligeglad med om det er extended eller ej. De kunne smide et billede på hver skive hvor man på den første ser Frodo, den næste ser man en eller anden med åben mund som i et skrig eller overraskelse og helt åbne øjne, og på det sidste skulle der være en stor eksplosion. Og det ville stadig være 75 kr værd :)
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

odder skrev:
chreddy1 skrev:okay.. for hvis det var extended skulle jeg fandme ha dem :P.. (men hvorfor skulle de koste så lidt?)
Well Ringenes Herre Trilogien er jo sådan set ved at være ret gammel. Du kan jo godt finde film der er et år gamle til 50 kr. Og for 75 kr er jeg ret ligeglad med om det er extended eller ej. De kunne smide et billede på hver skive hvor man på den første ser Frodo, den næste ser man en eller anden med åben mund som i et skrig eller overraskelse og helt åbne øjne, og på det sidste skulle der være en stor eksplosion. Og det ville stadig være 75 kr værd :)
det ved jeg.. men jeg vil helst have extended versionerne af dem alle :).. det ska dog lige siges at jeg købte 3'eren sidste sommer til 110 kr inkl porto på dvdoo.dk :)..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu kommer LOTR jo snart i en længere udgave med mere ekstramateriale på HD og BluRay.

Desuden er extended og den normale collectors udgave, jo ikke synderligt sjældne. Der er jo et kæmpe oplag på dem, så hvorfor skulle de ikke falde i pris som alle andre film.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Nu kommer LOTR jo snart i en længere udgave med mere ekstramateriale på HD og BluRay.

Desuden er extended og den normale collectors udgave, jo ikke synderligt sjældne. Der er jo et kæmpe oplag på dem, så hvorfor skulle de ikke falde i pris som alle andre film.
laver de dem nu længere..? 8O
det kommer vel forhåbentligt oss på dvd, til dem der ikk har HD-DVD eller BluRay afspiller..? (store håb om det herfra)

men jeg har gennem længere tid prøvet at finde et billigt sted at købe extended editions af filmene, og ved hver eneste sted jeg har fundet har det været 450 eller mere..
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Skal til Justice koncert i aften, også skal jeg først på arbejde igen den 11. feb :D

Så skal bare slappe af, spise god mad, feste og sove af og til 8)

btw chreddy1 hvad sker der for dit signature? techno findes ikke mere?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

gentlemanfinn skrev:btw chreddy1 hvad sker der for dit signature? techno findes ikke mere?
Enig, og det er ham der er über fan af Scooter!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu er Scooter jo heller ikke techno...

Att: Chreddy1. Er det 450 kr. stykket du snakker om - og skal det være med danske undertekster?

12DVD sættet (uden figurer) kan fås til 699,- hos axelmusic.dk (med garanti for danske undertekster)

Play.com har samme boks (dog er jeg uvist om der er danske undertekster på) for lige under 300 kr.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Nu er Scooter jo heller ikke techno...

Att: Chreddy1. Er det 450 kr. stykket du snakker om - og skal det være med danske undertekster?

12DVD sættet (uden figurer) kan fås til 699,- hos axelmusic.dk (med garanti for danske undertekster)

Play.com har samme boks (dog er jeg uvist om der er danske undertekster på) for lige under 300 kr.
okay.. men ja, det er den med 4 disc'e.. 1'eren er grøn, 2'eren er rød og 3'eren er blå.. så ja det er den der koster 450 de fleste steder ;)..
Besvar