Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Så, jeg kunne sgu ikke sove i nat
Så lavede lige et remix af Rihannas hit Dont stop the music.
Tjek det ud på www.myspace.com/jameskayn
Prøver lige at se om jeg kan master den liiidt bedre, så smider jeg den op på en speedyshare i morgen (idag)!
nu syntes jeg orginalen faktisk holder bedst, af alle de rmx jeg har hørt sofar...
Men denne er klart det bedste rmx jeg har hørt, og har over 11 rmx af denne sang
Dog syntes jeg omkvedet "mama sai mama sai", som er noget af det eneste som holder i selve sangen, mangler du... men godt med noget mere hårdt end orginalen
Habitat skrev:nu syntes jeg orginalen faktisk holder bedst, af alle de rmx jeg har hørt sofar...
Men denne er klart det bedste rmx jeg har hørt, og har over 11 rmx af denne sang
Dog syntes jeg omkvedet "mama sai mama sai", som er noget af det eneste som holder i selve sangen, mangler du... men godt med noget mere hårdt end orginalen
Fedt mix, venter også på Speedshare
I agree..
Super fedt mix, elsker dine mixes.. btw du har yderst hvide tænde.r...
Rigtig super godt remix. Købte maxien på eBay sidste sommer og jeg synes JDB gjorde arbejdet færdigt og andre mix overflødige mens han var i absolut topform... Anyway, keep up the good work