Nye høretelefoner!! men hvilke???

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Hoopstar

Nye høretelefoner!! men hvilke???

Indlæg af Hoopstar »

Hey... jeg går lige med tankerne om at investere i nogle super gode høretelefoner.. men ved sq ikke hvad jeg skal tage..

har selv Sennheiser HD200 men har lyst til nogle andre.. prislejet må godt komme op på 1000 og deromkring..

Men jeg har ingen ide om hvilke man skal vælge!? så her er det i djz kommer ind og self andre der har kendskab.. :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

lige pt. har jeg Sennheiser HD 457.. før dem havde jeg Sennheiser HD 437.. såå, jeg holder mig bare til Sennheiser.. :)

men har heller ikk brug for nogle bedre.. er jo ikk dj.. :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Har brugt Sennheiser HD25(ikke HD25SP cheapass versionen) de sidste 2 år og har ikke i sinde at skifte foreløbeligt. De er egentligt lavet som studiehøretlf. men de sidste par år er flere og flere dj'a begyndt at bruge dem. De lukker helt af for udefrakommende støj, har en ekstremt høj "range" i frkz. området. og så er bunden helt fantastisk hvilket er dejligt når man spiller steder hvor musikken er meget høj. Mener de koster omkring 1300 - 1500kr. herhjemme.

Ellers kan jeg anbefale Technics RPDJ 1210 / 1200 og Sony's MVDJ 700 som jeg har brugt før jeg fik mine HD25
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvad skal du bruge dem til? Bare til at sidde foran din pc og høre musik og spille counter strike eller er det til at spille ud eller hvordan? (:
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

hehe det er til at spille med så man kan lukke af når damen hun hører crap musik og ser de dumme mødre.. så ville det være rart med nogle hovedtelefoner der slutter helt af og spiller sindssygt godt.. er meget glad for mine HD200 men syns ik helt det er nok..
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Hiver lige denne tråd op igen..

Skal have fat i et par ordenlige hovedtelefoner til at smide på en ipod shuffle??

Nogen der kan hjælpe her??
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Til min Ipod Video bruger jeg et par nakke hørepropper (eller hvad det nu hedder) fra Creative, HQ-140. Før det havde jeg et par sennheiser. Fortrække nakke versionen da propperne til ørene aldrig vil sidde fast i mine ører.

Og til den anden del af tråden. Lad være med at købe Stanton DJ Pro 3000. De knækker simpelthen for let.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Køb Grado. Så bliver det ikke bedre
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

kan du anbefale nogle bestemte grado?
Deejay_Wonder
Kontakt:

SR 60 og SR 80 er lækre og har man en lidt større pengepung, så kan man tage modellerne over.!
Tilmeld dig nu
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Deejay_Wonder skrev:SR 60 og SR 80 er lækre og har man en lidt større pengepung, så kan man tage modellerne over.!
hvor kan de købes henne?
Zukot

Indlæg af Zukot »

Har fået anbefalet dem her fra en kammerat men da jeg ikke er sikker på de informationer så ville jeg hører hvad folk herinde siger til det??

cdon.dk
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

troede det var et tøjmærke..
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Det er et mode-mærke og ikke et respekteret firma, så jeg ville ikke tude købe dem uden at ha prøvet dem først. Hvis du vil have ren ikke-hypet lyd skal du imho holde dig til de kendte mærker som også leverer til profbranchen: Sennheiser, Ultrasone, Beyerdynamics, Sony osv.
Deejay_Wonder
Kontakt:

Maunus søg på google. De kan blandt andet fås hos www.aage.dk

eller billigere i udlandet :D
Tilmeld dig nu
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg står og skal købe nye høretelefoner, og har fundet en side hvor jeg syntes det ser mistænkeligt billigt ud. Men har kigget lidt på disse:

http://www.hs-digital.dk/shop/ep-148-med-sony-209p.html

eller

http://www.hs-digital.dk/shop/ep-902-389p.html

Nogle der kam anbefale en af de 2? eller evt. andre af høretelefonerne på den side
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Nobody?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nu hiver jeg også lige denne tråd frem. Mine Sennheiser CX400 In-Ear høretelefoner er blevet stjålet sammed med min mp3'er. Så jeg skal have mig nogen nye. Er der nogen der har god erfaring med in-ear høretelefoner i 500kr klassen?
Skal man skrive noget her?
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Barry Lloyd
Besvar