Dette her nummer er så fantastisk..... vare over 13 min og føj for et så frækt nummer, som passer bedst til festen kl. 8 om morgenen. Jeg hørte det for første gang i weekenden, meget meget sent på en natklub og nøj hvor gav det en elektrisk stemning. Synes selv at Rufus er en fantastisk kunstner i sig selv og har leveret en række fantastiske liveoptrædende in person. Men dette nummer, bliver med supermayer remixet et så frækt og uhørt remix man skal lede længe efter... Det er simpelthen så frækt
Absolut et nummer som jeg tror at vil i meget meget lang tid ligger i toppen af min playliste, især blive sat på til de efterfesterne som er jo så sjove at slutte af med efter en god tur i byen. Fordi det sætter en fantastisk stemning i folk
Anyways, linket til downloading af dette nummer findes via følgende blog: http://www.pinglewood.com/2007/December ... _Bird.html
og husk nu at sætte det på et ordentlig anlæg, helst om aftenen også nyd næsten 14 mins frækt og strækt vanedannende musik.
Og til jer som ikke kender Rufus wainwright, så kan det stærkt anbefales at opleve ham live, næste gang han lægge vejen forbi danmark, og opleve en af vor samtids største sing a song sangere...
Men start med at høre dette fantastiske remix, det er jo al al for frækt