X-Factor DR version

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan ikke høre dig Fairground.

Din violin spiller så højt, at den overdøver mit fjernsyn :)

Du er ikke dummere end, at du godt ved, hvad jeg mener.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg tror nu at fair er så dum!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

3dotz skrev:Jeg kan ikke høre dig Fairground.

Din violin spiller så højt, at den overdøver mit fjernsyn :)

Du er ikke dummere end, at du godt ved, hvad jeg mener.

...
God og voksen måde at komme ud af en diskussion på..!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det er jo det samme som med juletråden. Enten hadede man julen eller også skulle man nok fortælle dem, som godt kan lide julen, at de er åndsvage.

Det er det samme her. Den samme fordømmende indstilling overfor os, som godt kan lide at hygge os foran kukkassen, men som ikke nødvendigvis bruger al vores tid foran apparatet.

Fair...Vi har jo ikke en diskussion. Du startede jo med at give udtryk for, at folk der så den slags programmer havde en middelmådig intelligens. Kan du så ikke fortælle mig, hvilke programmer det er tilladt at se for, at man ikke kommer i din fordummende farezone. Skal det altsammen være temaaften på DR2. Eller må fjernsynet slet ikke bruges i en families tid sammen om aftenen.

Kom nu med noget konstruktivt i stedet for dit forfinede smagsdommeri.

...
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil bare lige sige det er totalt sjovt når man vågner op og er max bagstiv endnu... Fuck vi var færdig af grin over nogen stykker af dem...
Toppen var nok hende som "ikke havet råd til sko" os bare der hvor hun lage sig ned... Glad for je ikke dater så mange pædagoger mere hehe.

Men speak og den måde det er optaget på sucks bare og stænker af DR
Sjov sammesætning af dommere kunne godt give lidt ballade, kan vi håbe på.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Kan ikke se hvad der er "forfinet smagsdommeri" ved at stille sig kritisk overfor den strøm af underholdningsprogrammer som rent faktisk indeholder det samme med minimale forskelle.
3dotz skrev: Skal det altsammen være temaaften på DR2. Eller må fjernsynet slet ikke bruges i en families tid sammen om aftenen.
Egentlig syntes jeg at der bliver brugt alt for meget "familie tid" foran fjernsynet herhjemme. Der opstår jo nærmest en eller anden form for panik angst så snart man ikke lige kan tænde for fjernsynet. De fleste børn idag er jo opdraget til at fjernsynet er den trofaste ven der altid er der. Og hvad gør forældre når barnet/børnene skal underholdes? Så bliver de sat foran fjernsynet.

Syntes bare det er sørgeligt når man spørger folk "Hvad lavede i igår" Ja først så vi "xxx" og så kom der "xxx" fra tv2 og så sluttede vi af med at se et afsnit af "xxx" Ahhh hyggeligt det var da godt i var to til at dele den store oplevelse det må ha' været!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Fik kun set de sidste tyve minutter af programmet igår, så jeg har ikke så meget at sige.

Andet end at det ikke var de bedste repræsentanter fra Qzl's hjemby, der var på tv.

...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Viborg ftw!

-- edit--

Så det lige... Hold da kæft en gang lort!
http://lumholt.blogspot.com/2008/01/x-f ... -tjek.html
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

seriøst de må jo være retarderede de 2. Ved ikke om jeg skal grine eller græde
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

QrazyLeg skrev:Viborg ftw!
Yay' ;D

- men ja, de bor lige mellem Viborg og Rødding, 8830!!!

De har gået på samme skole som mig, i de HELT små klasser..
- de er VIRKELIG specielle !
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

I modsætning til hvad der tidligere måtte have været; Popstars, Scenen er din, osv. osv., så må jeg faktisk indrømme jeg er blevet fanget af det her program. Og har indtil videre set alle tre programmer. Jeg ved ikke om det er den måde det er klippet på. Men jeg kan sgu' lide det.

Plus Lina og Lise er jo absolut seværdige ...

Tjek lige hende her der går kold i den engelske udgave af X Factor:
http://www.youtube.com/watch?v=I4pIRMWlXPw
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

2 personer der nægter at tro, at de ikke er gode nok.

Først gammelfar som ikke sang opera i den kvalitet han selv troede.

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article967252.ece
X Factor svindlede med min stemme Danmarks Paul Potts - Ole Hansen fra Holbæk - anklager DR for at have manipuleret ham dårligereKim Kastrup - 21:37 - 22. jan. 2008

- Jeg er blevet udsat for svindel på den groveste måde fra DR's side, og jeg er helt sikker på, at producenterne bag 'X Factor' har manipuleret med min stemme, så den kom til at lyde meget dårligere.

Den 71-årige tenor Ole Hansen prøvede lykken i programmet 'X Factor' sidste fredag, men blev stemt ud. Det finder han sig ikke uden videre i.

- Da jeg så mig selv synge i 'X Factor', blev jeg dybt chokeret over, hvor meget jeg hoster, og jeg kender overhovedet ikke noget til, at jeg skulle have hostet. De har også fuldstændig maltrakteret min stemme, siger Ole Hansen.

Ole Hansen fortæller, at han gennem den sidste uges tid er blevet kimet ned af folk fra hele landet, der vil have ham til at synge, så de med egne ører kan høre, om han synger bedre i virkeligheden, end han gjorde i 'X Factor'.

Tilsat hosten
- Der er også en tv-kyndig person, der ringede mig op og sagde, at der var blevet lavet numre med min stemme. Han forklarede mig, at al mit hosteri var blevet kunstigt sat ind i programmet.

- Tror du også selv på, at DR har snydt dig?

- Ja, det er hundrede procent. Jeg kan slet ikke kende mig selv, siger Ole Hansen, der oprindelig ville have sunget den nu verdensberømte Paul Potts-sang 'Nessun Dorma'.

- Men jeg turde altså ikke at synge den, fordi folk så måske bare ville tænke på Paul Potts, siger Ole Hansen, der siger, at han får 50.000 e-mails om året fra sine fans.

- Der er mange englændere, der har skrevet, at jeg synger lige så godt som Paul Potts, og jeg har også fået brev fra en iraner, der vil købe 10.000 eksemplarer af min opera-cd, siger Ole Hansen, der har lagt sin operamusik ud på hjemmesiden www.tenor.dk.

Alvorligt trafikuheld
Her kan man også læse, at Ole med den store stemme allerede begyndte at synge som femårig, når han sad under middagsbordet hos sine forældre i Holbæk. I 1970 blev der midlertidigt sat en stopper for Ole store sangglæde, da han kom ud for et alvorligt trafikuheld. Men Ole var stædig. Han købte kassettebåndet 'De tre tenorer i Rom', som han øvede efter og lærte udenad. Og efter fem års træning havde han fået sin store stemme igen. Den stemme, som han nu mener er blevet groft manipuleret af DR.

Fra DR siger en af de ansvarlige bag programmet 'X Factor' Jan Lagmand Lundme:

- Jeg skal da være den første til at beklage, at Ole Hansen ikke kan kende sig selv i 'X Factor'. Samtidig kan jeg her bekræfte, at vi ikke har lagt host på i sekvensen med Ole Hansen, ligesom hans stemme i klippene fra selve auditionen er hans egen, siger Jan Lagermand Lundme.
Siden den 19-årige starlet, som mener Thomas Blachmann er mandschauvinist og at hun har x-factor.

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... 966311.ece
Blachman ville have mig ned med nakken Udstemte Frederikke fra X-Factor er rasende på Thomas Blachman, som hun kalder 'et skallet fedtæg' Kim Kastrup - 08:56 - 20. jan. 2008

- Blachman skal ikke stoppe mig eller min karriere. Han er bare et skallet fedt-æg. Jeg ved, hvad jeg står for. Og det er det vigtigste. Blachmann har intet at have sin mening i. Han siger mig intet. Det er synd for ham, siger 19-årige Frederikke dagen derpå som svar på tiltale på 'X-Factor'-dommeren Thomas Blachmans hårdhændede afvisning af den unge sangerinde fra Charlottenlund.

Umiddelbart før sin optræden på 'X-Factor' i aftes sagde den selvsikre Frederikke, at hun følte sig som regnbuen på en skyet himmel. Men Frederikke nåede kun at synge nogle få toner, før Thomas Blachman afbrød hende med ordene: 'Du synger ad helvede til.'

Brød sammen af grin
En rystet Frederikke ville så forsøge sig med en anden sang, men den gad Blachman ikke engang at lytte til. Han brød grinende sammen og forlod lokalet med ordene: 'Jeg går udenfor. Jeg har vurderet.'

Lina Rafn var lige så chokeret som den unge Frederikke og spurgte Blachman, om han har et problem med stærke kvinder, hvorpå Blachman koldt og kynisk svarede: 'Ja, men jeg har bare aldrig mødt nogen endnu.'

- Blachman er så utrolig mandschauvinistisk, lyder det fra Frederikke, som har gået på Cathrine Sadolins akademi, 'Complete Vocal Academy', hvor hun fik særundervisning i sang. Hun har også været fastansat som sanger i restauranten på Det Ny Teater.

- Jeg har en stor tro på mig selv. Og jeg har fået mit sangtalent bekræftet af sanglærere og producere. Thomas Blachman er en dårlig efterligning af Simon Cowell, siger Frederikke med henvisning til den strenge dommer fra det lignende program 'American Idol'.

Spået stor filmkarriere
- Lina Rafn og Remee stemte dig også ud, men sagde til gengæld, at du ville egne dig som skuespillerinde eller tv-vært?

- Ja, det var sødt sagt. Jeg er blevet spået en stor filmkarriere både i Danmark og i udlandet, men for mig hænger det sammen, siger Frederikke.

- Hvorfor tror du selv, at du blev stemt ud?

-Jeg er jo lidt ekstrem i min tøjstil og med mine røde læber. Og måske virkede jeg for selvsikker. Og derfor ville Blachman have mig ned med nakken. Men jeg siger bare til Blachman: Elsk mig eller skrid.
...
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Kan de ikke bare indse at de ikke kan synge..?!

Jeg har ikke set de nævnte deltagere... men det er jo efterhånden mere reglen end undtagelsen at der efter alle disse programmer kommer en række talentløse fjolser som mener at de er morgendagens superstjerner, og at det er dommerne der er helt forkerte på den..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Trælse frederikke fra rich kids filme
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

9 skrev:Trælse frederikke fra rich kids filme
er det hende..? det har jeg godt nok ikk lagt mærke til.. 8O
gentlemanfinn

Fuck hvor folk tuder, hvis man ikke kan klarer kritik bør man ikke melde sig til sådan et show.

Det lugter langt væk af pinagtigt forsøg på at komme lidt mere i medierne.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:Fuck hvor folk tuder, hvis man ikke kan klarer kritik bør man ikke melde sig til sådan et show.

Hvilket for "tenor"-ole er lykkedes RIGTIG godt - både i dag og i går i Mondo. Men de tager dog meget godt pis på ham (på en fin måde). Gotta love that show :)

Hende Frederikke var da bare til grin - hun skal bare ned og sidde i Netto, hvis der var retfærdighed til i denne verden. Hun må være opvokset med forældre, som altid har sagt, at hun er perfekt - hvilket hun alt andet er.

Begge videoer kan btw. ses på youtube :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn

FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:Fuck hvor folk tuder, hvis man ikke kan klarer kritik bør man ikke melde sig til sådan et show.

Hvilket for "tenor"-ole er lykkedes RIGTIG godt - både i dag og i går i Mondo. Men de tager dog meget godt pis på ham (på en fin måde). Gotta love that show :)

Hende Frederikke var da bare til grin - hun skal bare ned og sidde i Netto, hvis der var retfærdighed til i denne verden. Hun må være opvokset med forældre, som altid har sagt, at hun er perfekt - hvilket hun alt andet er.

Begge videoer kan btw. ses på youtube :)
Har du youtube link til hende Frederikke? synes ikke rigtig at kunne støve det op
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

gentlemanfinn skrev:Har du youtube link til hende Frederikke? synes ikke rigtig at kunne støve det op

Den er også svær... det kræver jo at du skal skrive både "Frederikke" og "xfactor" i søgefeltet.. ;) :D

Men værs'go.. jeg har gjort det for dig.. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=4oZKnlG2T88
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

TAK!!!!!!

Det regner uden for, det er gråt, det er trist - men på himlen ser jeg en stjerne. Frederikke glimter, skinner og stråler som en lille sol.

Jeg sender 10 kroner mere med i min licens regning, som jeg alligevel sidder og betaler nu.
Besvar