Jeg sad lige at så rablene reklamer fra tv2...
Faldt over en fra Nextel Done... Den er præcis mangen til CC reklamer der hvor de sidder på et kontor med en ghettoradio og danser, så kommer chefen ind for at høre om noget, som de så kort lige svare på...
Men hvad er chancen lige for at en af dem ikke lige har kopiert mere end hvad der er lovligt ?
Cybercity reklame...
Redaktør: Moderators
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jeg håber dælme da, at det er den der har betalt for filmen, der har rettighederne!someone skrev:Hvis det er samme reklame firma, så er det jo lovligt, da det ofte er de firmaer som har copyrigthen på reklamerne
Men så kan de også bruge den som det passer dem... og der ER en sammenhæng.
Prøv engang at besøge www.nextel.no (link åbner Telenor.no)
Firmaet har hjemme i Oslo/Norge, og er en del af Telenor,
som igen er en af de rigtig tunge inden for telekommunikation og internet.
Blandt andre firmaer ejer Telenor CyberCity og Sonofon.
Så mon ikke der er styr på det med rettighederne
Nextel Done er så vidt jeg ved, rettet mod USA (Motorola kunder),
så derfor et rent tilfælde at vi, i DK, ser reklamen i et underholdningsprogram.
37% af Telenor aktierne er iøvrigt på amerikanske hænder...læs om det på deres site.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
De varetager også Tele2's bredbånd og telefoni, da de nu sælger CC's produkter i gennem Tele2.Plys - det nye kuld skrev:Jeg håber dælme da, at det er den der har betalt for filmen, der har rettighederne!someone skrev:Hvis det er samme reklame firma, så er det jo lovligt, da det ofte er de firmaer som har copyrigthen på reklamerne
Men så kan de også bruge den som det passer dem... og der ER en sammenhæng.
Prøv engang at besøge www.nextel.no (link åbner Telenor.no)
Firmaet har hjemme i Oslo/Norge, og er en del af Telenor,
som igen er en af de rigtig tunge inden for telekommunikation og internet.
Blandt andre firmaer ejer Telenor CyberCity og Sonofon.
Så mon ikke der er styr på det med rettighederne
Nextel Done er så vidt jeg ved, rettet mod USA (Motorola kunder),
så derfor et rent tilfælde at vi, i DK, ser reklamen i et underholdningsprogram.
37% af Telenor aktierne er iøvrigt på amerikanske hænder...læs om det på deres site.