Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Disse 2 (Birgit og Helge) spiller så sindssygt godt, "skuespil" Vi har besøg af dem på Ro's Torv i Roskilde, hvor de gik og legede "kunder" med 2 speciel-ombygget indkøbsvogne med kort og horn på. Og så i deres kostume. De går rundt og er på "indkøb" ligesom alle andre er i weekenden, disse 2 gør så bare lidt mere for at blive bemærket.
De driver et fiktivt rejsefirma, nemlig www.profitrejser.dk den udklædning de er på billederne er også den de er når de "handler" Har hørt fra en kollega at de også optræder på guide-skole, så kan være nogle af jer kender dem i forvejen.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg kan desværre ikke komme d. dato. Jeg har desværre en velkommen hjem fest jeg skal til. Jeg ville ellers hellere have set Birgit og Helge end at se på ca. 20 hotte humaniorastuderende...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Jeg kan desværre ikke komme d. dato. Jeg har desværre en velkommen hjem fest jeg skal til. Jeg ville ellers hellere have set Birgit og Helge end at se på ca. 20 hotte humaniorastuderende...
haha //Qzl
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!