tror min bil er total smadret :(

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha goddam - fik du en gammel kedeldragt, en ramme ceres og en tunning traxx CD med dengang ud købte den bil ? Pink ?
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

Cokeline skrev:
T-Man skrev:
wlt skrev:
T-Man skrev:
PinK^^ShadoW skrev: så skal jeg bare have fundet mig en ny. men mange timer spildt.
Interesseret i Audi A4 1.8 Klima??

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/sh ... dId=200808
Er det din vogn ?
Ja, det er det, interesseret?
OT: Hvorfor har du warped nummerpladen på alle billeder bortset fra et? :)
Hmm ja det ved jeg sku egentlig heller ikke selv, men det er jo også ligegyldigt om folk kan se nummerpladen.

godt svar ikk?? :lol:
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

DjMail skrev:Haha goddam - fik du en gammel kedeldragt, en ramme ceres og en tunning traxx CD med dengang ud købte den bil ? Pink ?
:lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail, jeg tænkte det samme. Jeg tror man kan kalde ham en af 'de der styling-entusiaster'.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

QrazyLeg skrev:DjMail, jeg tænkte det samme. Jeg tror man kan kalde ham en af 'de der styling-entusiaster'.
Jeg er er med på samme vogn.

Der er utrolig mange mennesker der har den opfattelse, at de tror pigerne er vilde med dem når de laver hjulspind og styler bilerne. Nej, de kigger efter en fordi de synes man er jordens største taber.! Var lige et sidespor
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

lidt offtopic... hvor er folk på bilgalleri nederen...

"kunne du være intra i xxx"

Man skal sgu lede længe efter så mange tumper samlet på ét sted...
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Intra, og sq er helt klart de fedeste ord
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jep, hvis man går i fjerde klasse er det et af de hotte ord for 2007 og 2008. Anden klasse stoppede med at bruge ordet i 2006. Så gik det af mode...
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Deejay_Wonder skrev:
QrazyLeg skrev:DjMail, jeg tænkte det samme. Jeg tror man kan kalde ham en af 'de der styling-entusiaster'.
Jeg er er med på samme vogn.

Der er utrolig mange mennesker der har den opfattelse, at de tror pigerne er vilde med dem når de laver hjulspind og styler bilerne. Nej, de kigger efter en fordi de synes man er jordens største taber.! Var lige et sidespor
hader selv folk der laver hjulspind, synes en bil er pænere nå den er stylet, dog synes jeg kofangeren er lige voldsom nok og skal skiftes når pengene er til det. kan ikke se hvorfor man er "jordens største taber" fordi man styler sin bil??
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

der er bare mange der synes det er taberagtigt hvis bilen bliver forstylet. I det her tilfældet, som du selv pointerer, så er kofangeren lige voldsom nok. Og så er det vel også typisk brianer, der har et anlæg der er dyrere end bilen haha :P

Jeg elsker stylet biler, men det skal være med måde og det skal ikke være de gamle opel asconaer der skal igennem kniven. En stylet audi eller noget i den dur rykker efter min personlige smag. Men det er jo smag og behag.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg hader stylede biler. Tit og ofte fordi der under alt stylingen er en skrammelkasse af en øse, der i første omgang for ejeren kunne have brugt mere flere penge på selve bilen, i stedet for ekstraudstyr i form af underlig lak, anlæg og skørter. Desuden synes jeg det smadrer en bils udseende.

Spoilere er i 99,9% af tilfælde mere grimt end kønt, og nej det har ikke et større praktisk formål, da den danske lovgivning giver at der maksimalt må køres 130 km/t. I byerne må der de fleste steder køres 50 km/t. og så er behovet for en hækspoile, der skal tvinge bilen til jorden ved høje hastigheder blot penge ud af vinduet, som jeg ser det.
Klausen
Kontakt:

død

Indlæg af Klausen »

det er jo kadett E, så den er jo total skadet allerede dengang den kørte fra fabrikken :)
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: død

Indlæg af TheJackal »

Klausen skrev:det er jo kadett E, så den er jo total skadet allerede dengang den kørte fra fabrikken :)
Lidt ligesom små Citroën'er.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar