Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg står i den situation at jeg endelig fylder 18 år i marts i år
Men når jeg nu skal til at finde ud hvor jeg skal tage kørekort. Jeg står nu med et ubesvaret spørgsmål.
Er der nogle som kan svare mig endegyldigt på om man fra januar 2008 skal være fyldt 18 år før man kan starte på sit kørekort. Eller er det som det altid har været 3 måneder før?
noget af det du i hvert fald skal være opmærksom på, er hvor meget du får for de penge du vælger at lægge. Der er ekstremt mange kørerlærere (i hvert fald i Aalborg) der kører med tilbud, hvor du får kortet for ingen penge, til gengæld får du også kun minimumsantallet af både teori og de praktiske timer, dvs. timerne du er ude og sidde bag rattet. De har ofte høj dumpeprocent, så i sidste ende kommer man op og betaler det samme beløb som man ellers ville have gjort, fordi der skal et par omprøver til.
Ja de nye regler hedder, at man skal være fyldt 18 år før man kan starte med at tage kortet. Sådan er det i hvert fald blevet mange steder. Ved ikke om det gælder over hele landet endnu.
Ham der havde den var, ved siden af sin egen køreskole, tilknyttet den lokale Tekniske Skole som underviser i kort til lastbiler, busser osv.. og da hans partner på køreskolen gik på efterløn/pension valgte han at afhænde køreskolen og hellige sig den Tekniske Skole på fuld tid...
Sådan husker jeg det ihvertfald fra den artikel der var om det i avisen..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nu ved jeg ikke hvor du kommer fra SneTh men i Herning området hvor jeg kommer fra er der mange kørelære der køre med en fast pris lige meget hvor mange køre og teori timer du skal bruge på det
hvilket er smart for så ved man hva det koster
Renow skrev:nu ved jeg ikke hvor du kommer fra SneTh men i Herning området hvor jeg kommer fra er der mange kørelære der køre med en fast pris lige meget hvor mange køre og teori timer du skal bruge på det
hvilket er smart for så ved man hva det koster
Nu kommer jeg fra sunds så er også fra herningområdet