Dronningens Nytårstale
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Dronningens Nytårstale
Var det bare mig som havde fået et enkelt glas Champange for meget, eller sagde hun ikke 2006 hvor hun skulle ha' sagt 2007? Jeg har hørt fra flere at de ikke har bemærket det.. Så andre end mig som hørte det?
-
bukkebrusen
- Captain
Radioavisen havde brøleren med i deres udsendelse 
Desuden kan brøleren ses her:
http://youtube.com/watch?v=GxDPYEzaBHs&feature=related
Desuden kan brøleren ses her:
http://youtube.com/watch?v=GxDPYEzaBHs&feature=related
Re: Dronningens Nytårstale
Ja, åh nej... Come on!amh skrev:Var det bare mig som havde fået et enkelt glas Champange for meget, eller sagde hun ikke 2006 hvor hun skulle ha' sagt 2007? Jeg har hørt fra flere at de ikke har bemærket det.. Så andre end mig som hørte det?
:P
Måske er det også noget af det mere relevante at bringe på banen... At hun siger et årstal forkert er da lidt sjovt, men så er det vel heller ikke mere drastisk.chreddy1 skrev:sjovt at stort set ingen aviser skriver sådan noget.. derimod skriver de kun om at hun talte om miljøet..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
ja okay det ka du da ha ret i.. men alligevel kunne jeg godt forestille mig at en avis som ekstra bladet havde skrevet noget om det..QrazyLeg skrev:Måske er det også noget af det mere relevante at bringe på banen... At hun siger et årstal forkert er da lidt sjovt, men så er det vel heller ikke mere drastisk.chreddy1 skrev:sjovt at stort set ingen aviser skriver sådan noget.. derimod skriver de kun om at hun talte om miljøet..
Det er korrekt. Men dem betragter jeg heller ikke som et validt medie. Det er Se&Hør materiale :s
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
De går jo mere op i at lave det til en skandale at hun låner fly hos militæret. De glemmer så bare at modregne de udgifter med de indtægter Danmark har ved at have kongehuset...chreddy1 skrev:ja okay det ka du da ha ret i.. men alligevel kunne jeg godt forestille mig at en avis som ekstra bladet havde skrevet noget om det..QrazyLeg skrev:Måske er det også noget af det mere relevante at bringe på banen... At hun siger et årstal forkert er da lidt sjovt, men så er det vel heller ikke mere drastisk.chreddy1 skrev:sjovt at stort set ingen aviser skriver sådan noget.. derimod skriver de kun om at hun talte om miljøet..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Dronningens Nytårstale
David skrev:Ja, åh nej... Come on!amh skrev:Var det bare mig som havde fået et enkelt glas Champange for meget, eller sagde hun ikke 2006 hvor hun skulle ha' sagt 2007? Jeg har hørt fra flere at de ikke har bemærket det.. Så andre end mig som hørte det?
Hvad skulle den kommentar til for?
I know, sorry, var bare nød til det, hehe. Der skal bare ikke så meget til, før folk glemmer talen og kun snakke om hendes "brøler".
Kan allerede se det for mig:
"Haha, så du dronnings tale?"
"Ja, lol, hun sagde 2006 i stedet for 2007, haha"
"Ja, lol... Nå, kommer du på wow?"
Ej, så slemme er i heller ikke, men det var bare det jeg tænkte da folk begyndte at sige kæmpe/mega/uber brøler mm.
Men jeg quotede bare den første besked i indlægget og ikke fordi den var henrettet specielt imod dig
Kan allerede se det for mig:
"Haha, så du dronnings tale?"
"Ja, lol, hun sagde 2006 i stedet for 2007, haha"
"Ja, lol... Nå, kommer du på wow?"
Ej, så slemme er i heller ikke, men det var bare det jeg tænkte da folk begyndte at sige kæmpe/mega/uber brøler mm.
Men jeg quotede bare den første besked i indlægget og ikke fordi den var henrettet specielt imod dig