Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Om et par timer kommer dette års CA Year Mix ud til alle jer brugere. Efter hvad jeg har hørt, så er det blevet rigtig godt, men jeg må pænt vente på at høre mixet i aften eller i morgen tidlig (er blevet en gammel mand på over 30 )
Lad os benytte os af denne tråd til at komme med kommentarer til mixene. Både Part 1 og 2. Hvad er godt, hvad er mindre godt, hvordan er årets cover, som The Jackal med hård hånd styrer.
Jeg vil på forhånd takke alle mixere og deltagere i dette Chart Attack Year Mix project, som nu lever videre på sjette år. For første gang i en ren dobbeltdisc udgave.
...
Links til mixet kommer i Musik generelt og der bliver arbejdet på flere steder at suge mixet fra.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
jeg synes overordnet det er et godt yearmix, men overgangene mellem mixene er ikke ret gode. Det kunne afhjælpes ved at bruge samples i form af crashes, drops, hihats, etc.
Men jeg synes alle mixerne skal klappe sig selv på skulderen og så siger jeg tak for samarbejdet igen i år
bortset fra overgangen til panduro, har jeg kun hørt fantastisk musik og mix i mine ører.. har ikk lagt mærke til dårlige overgange, bortset fra den til panduro..
Jarkes første del var så dårligt mixet (synes jeg) at det burde klippes ud.. blev bildt skuffet, men han rullede satme sine evner ud og satte mig på plads i part to
som sædvanlig er introerne rigtig gode. Rigtig godt lavet..
De forskellige dele er okay, ikke det vilde WOW men nogle fede numre der er valgt ud, desværre har der sneget sig en enkelt dobbeltgænger ind. Det største minus må være overgangene imellem de forskellige dele.. Det synes jeg virkelig er dårligt. Jeg har ikke hørt en eneste gang hvor jeg syntes det lød godt. Så det hiver ned..
Men ellers et godt arbejde, det har været sjovt at være med
synes det var et godt mix, og nyder stadig idag, når jeg går og gør klar til fest iaften..
Men som sagt, nogen overgange kunne være klart bedre, men alt-i-alt, så synes jeg sq det er kanont stykke arbejde i alle har lavet, og ser allerede frem til '08 mixet..