Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg og nogle venner skal leje et forsamlingshus til nytårsaften, og så skal vi selv lave en leje kontrakt, og så ville jeg høre hvad der skal stå i den præcist ? og om man måske kan finde sådan nogle færdige på nettet ?
Imponerende hvis I kan nå at få fat i en festsal på så kort tid..
...og egentlig også imponerende at der er nogle der vil leje en festsal ud til ungemennesker nytårsaften.. ..vi har sgu altid fået afslag når vi har forsøgt..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Det ville jeg nu egentligt også mene Maunus. Men fordelen ved man selv skriver en lejekontrakt, det er man skriver de punkter ind man vil have. Så skriv sådan noget med at oprydning påhviler udlejeren, måske idioten er dum nok til at skrive under på det. Så har I jo jeres på det tørre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Du misforstår det, og nej det er ikke sådan det står til. Jeg kan ikke forklare det.
Men det ser ud til at de ikke lejer huset ud nytårsaften, hvilket et noget PIS da de sagde der ingen problem var, og nu har det jo lidt ligesom spoleret det hele. Røvhuller.
Mon ikke hellere at I skulle have tænkt jer lidt om, og ikke satset på noget før end at I havde det på skrift? Ærlig talt, det er sgu' jer der har været for naive. Nu kommer straffen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Hvis du ikke har det på skrift, så er det ikke aftalt.
Der findes ikke et folkefærd i verden der er mere utilregnelige end restauratører og folk der arbejder med lokale udlejning.
Så få en underskrevet kontrakt, før i regner med at en aftale er i hus.