Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
det er godt vi har dig AMH... det er sku en nyhed der virkelig burde have ekstra tv avis, news helikopter og man kan faktisk forvente, en pulitzer til den hurtige journalist.. for dette scoop af en nyhed
godt nytår og må 2008 byde på vigtigere nyheder.. og forhåbentlig færre som denne..
kloojve skrev:det er godt vi har dig AMH... det er sku en nyhed der virkelig burde have ekstra tv avis, news helikopter og man kan faktisk forvente, en pulitzer til den hurtige journalist.. for dette scoop af en nyhed
godt nytår og må 2008 byde på vigtigere nyheder.. og forhåbentlig færre som denne..
Siden det var på EB måtte det være en vigtig nyhed??? Nu tænkte jeg så i forbindelse med Arto at nogle også kendte til dkbn Og det gjorde nogle også.
Synes sgu arto var fin nok, da jeg var bruger for nogle år siden...Synes det er fint de unge har et community... Siger mig dog ikk rigitg noget mere.. hehe...
ja uha hvor er det slemt at det er nede et par timer.. hva ska man så lave..?
fatter slet ikk at nogle går så højt op i arto.. det ska da ikk være en hemmelighed at jeg oss har en profil derinde, men jeg går ikk så højt op i det igen..
desuden fatter jeg ikk folk der hopper på alt det der med "arto er lukket pga voldtægt, mobning og drab".. og specielt folk der sender beskeden videre.. man ka da i det mindste undersøge det og bruge sin sunde fornuft, før man sender kædebeskeder videre..
Jeg var godt underholdt i går ved at se min søster gå total i koma over, at arto var nede
Der blev ringet rundt til alle hendes veninder for at høre om det virkelig var sandt at arto var lukket
Bare fordi man selv er ovre det stadie, behøver man da nødvendigvis ikke være bitter fordi andre befinder sig der.. Ja, man har hørt meget om ældre mænd der lokker små piger på Arto, og jovist er det sygt, men det kan vel ikke være Arto's skyld? Hvis det lukkede ville aktiviteterne jo bare flytte sig et andet sted hen.. Jeg har da indtrykket af at yngre mennesker end jeg selv hygger sig med det netværk på Arto, og det er da fint at de har det.. Kan ikke se grund til at blande sig i det og tale ned om det.. Har btw aldrig selv prøvet det og kommer aldrig til det..
Det er hele ideen der ligger til grund for arto, som jeg ikke kan fordrage.
Det er som sådan det samme med myspace, dkbn, facebook osv.
Jeg har dog en dobbelt moralsk holdning, for selvom jeg ikke kan fordrage myspace, facebook osv. Så har jeg profiler på netop de 2 steder - af en årsag: Promotion promotion promotion!!!
Kan et "social software" site ikke bruges til promotion, så gider jeg det ikke hehe
Anyway er ikke hvad tråden handler om.... selvom den vel ikke handler om det store hehe
amh skrev:
Siden det var på EB måtte det være en vigtig nyhed??? Nu tænkte jeg så i forbindelse med Arto at nogle også kendte til dkbn Og det gjorde nogle også.
Ja for nu er eb også kendt som en yderst seriøst nyhedskilde
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.