Terrorist Ornli' Syg Gangster Slæde til salg!!! Tjek ejeren!
Redaktør: Moderators
Terrorist Ornli' Syg Gangster Slæde til salg!!! Tjek ejeren!
HAHAHAHA... Fik den store griner over denne...
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 208479.htm
Mh
Poife
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 208479.htm
Mh
Poife
Kode: Vælg alt
Abdul Wahid Pedersen- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jeg ville også gerne lige have hjælp til at få forklaret det her. Er det mon "sort" humor? En ting er Ahmed Akkaris dårlige jokes, men Abdul Wahid Pedersen gør virkelig meget for at ændre utilpassede unge indvandrere med at skifte deres kurs fra det kriminelle miljø til det religiøse, og gør virkelig meget for at servere Islams budskab på en sober måde til danskerne i form af dialog og diskussion. Man kan så være for eller imod religion(en), men i det mindste prædiker han IKKE død, ødelæggelse og terror, men det stikmodsatte. Og så er manden ligeså dansk som mig og dig og alle os andre, han har bare en anden tro. Han har skiftet sin religion, men han er stadig dansk. Prøv lige at have det i mente næste gang man kritiserer ham.
Dette var ikke for at starte en diskussion om religion osv, det var bare en opfordring til at gå efter bolden istedet for manden.
Håber I alle får et godt nytår! Pas på hat og briller!
Dette var ikke for at starte en diskussion om religion osv, det var bare en opfordring til at gå efter bolden istedet for manden.
Håber I alle får et godt nytår! Pas på hat og briller!
Skal man skrive noget her?
Og turban?!?raffay skrev:Pas på hat og briller!

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.