Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Jeg synes den ser fed ud i reklamen. Jeg er igang med at hente den screener som LunaPark snakker om, så kan jeg jo lige sige hvad jeg mener om den når jeg nu har fået hentet den ned.
Den er faktisk fed, og rigtigt pirrende.. i de 1.5 time den nu varer.. Måden den slutter på skuffer mig dog... Men man er da underholdt i den tid filmen varer
Har også lige set filmen. Den har da så absolut sine højdepunkter, og man kan ikke lade være med at blive grebet af den. Men når så er på sit højeste, og man forventer at nu sker det helt store .. så .. så .. så slutter den. Det er okay film, men havde der lige været en halv times tjubang mere, så havde det været en klasse film.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
UnitedPublic skrev:Og (sorry her kommer en spoiler) hvorfor kan kolonien ikke høre hans nødkald over AM-båndet?
Ja det undrer også mig lidt, men det har nok noget med rækkeviden at gøre, de skulle jo køre en hel nat for at nå derop = måske 6 timer.. Så stor rækkevidde har vidst hverken FM eller AM. Anden ting der undrer mig er at han ikke sender på FM, som i 2009, som det vidst foregår, burde være en del mere udbredt
Forsker prøver at kurrere kraft.
Det går galt og der udvikles en eller anden epedemi der gør folk til en form for zombier der ikke kan tåle lys.
En oberst (Will Smith) bliver på Manhatten (eller hvor det nu forgår, det er i hvert fald en lille storby-ø)
Hans kone og datter dør
Han bliver på øen i 3 år i håb om at kurrere sygdommen
Efter 3 år opdager han at der er zombier
Zombiehunde dræber hans hund, som også hans bedste ven og han bliver derefter lidt småskør
En dame og en dreng finder ham
De er i hans hjem som han har pimpet som en bunker
Zombierne finder frem til dem.
De søger tilflugt i kælderen og i sidste øjeblik finder han en kur som han giver til damen, som så flygter med drengen gennem en tunnel der åbenbart fører ud til frihed osv...
Han laver en "Jihad" i kælderen der dræber hamselv og alle zombierne.
Hun finder en lejr og giver folkene modgiften.
Filmen slutter...
OK film, tomt indhold, minder for meget om 28 days later...
3/5 efter som at den er ok lavet, grafisk flot osv...