Et stort farvel til alle på CA

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

God tur.. :D ...og thumbs up for initiativet.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
EMR

Indlæg af EMR »

Nice, har selv været i Peru ;) Og man kan nemt komme så langt ud der ingen internet eller el er.. Men selvf. ikke i Lima - siger lidt sig selv.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Dj Pantheon skrev:Jeg skal til Peru (Lima) det første ½ år og arbejde på et børnehjem og hjælpe til der, samt jeg skal arbejde på en ø som hedder Taquile. Der skal jeg arbejde i en turistkomité. Efter det ½ år skal jeg til Boliva, ligger ved siden af Peru og arbejde på et andet børnehjem, samt hjælpe til med idræt på en nyetableret skole... Så jeg ser frem til det, men skal nok lige smide nogle billede op når muligheden byder sig :) Skal afsted den 2. januar...
Ha ha kender en der netop er vendt hjem fra Peru fra et børnehjem....
Så skal du skide i huller i skoven, da de ikke har toiletter en hel arbejdsdag :D
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Hehe nu kan jeg da slet ikke vente :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

god tur du.. :)
Besvar