Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hehe, Sunshine...
Den er sgu alligevel ikke helt god.
Men hva' faen... Aligator altså.
Dog har jeg en vis respekt for manden mht. hans første udgivelser. Det var et par gode releases han fik smidt afsted. De virkede ihvertfald efter hensigten... Partaaaaaaaaay. Hehe.
ok jeg har svinet Don ø til for ikke at møde op til tiden til et arr som jeg skulle koordinere det fandt jeg mig bare ikke i og det fik han så også at vide så er jeg ligeglad med om han sidder i bestyrrelsen.... fik en undskyldning ......
Har hjulpet med at lave lys og lyd til: Scooter, Nik & Jay, D:A:D, Lasgo, Alex, Infernal, Burhan G, Ufo Yepha, Safri duo, og mange andre ;)
Styret alt lys hele natten til Dj der spillede til Jysk's Julefrokost i Odense Kongres center.. Ja det var sq stort for mig, for med 5000 mennesker og over 100 movingheads, så er der noget at holde styr på :P
DeCain skrev:
Styret alt lys hele natten til Dj der spillede til Jysk's Julefrokost i Odense Kongres center.. Ja det var sq stort for mig, for med 5000 mennesker og over 100 movingheads, så er der noget at holde styr på
Sikker på, at du har talt rigtigt. Normalt plejer der at være 1500-2000 mennesker med til Jysk julefrokost så en stigning på 250-300% tror jeg ikke på.
Slet ikke når jeg har hørt, at 2007 har været et spareår, hvor der har været færre med end tidligere. Men stadig fedt at få lov at styre lyset til en af Danmarks største julefrokoster.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DeCain skrev:Har hjulpet med at lave lys og lyd til: Scooter, Nik & Jay, D:A:D, Lasgo, Alex, Infernal, Burhan G, Ufo Yepha, Safri duo, og mange andre
Styret alt lys hele natten til Dj der spillede til Jysk's Julefrokost i Odense Kongres center.. Ja det var sq stort for mig, for med 5000 mennesker og over 100 movingheads, så er der noget at holde styr på
nu var jeg så med til den julefrokost.... og ikke for at skærew dig ned så var der ikke meget gang i de "hoveder" colourchanger ville have været ligeså godt jeg har været i branchen i 16 år .....
DeCain skrev:Har hjulpet med at lave lys og lyd til: Scooter, Nik & Jay, D:A:D, Lasgo, Alex, Infernal, Burhan G, Ufo Yepha, Safri duo, og mange andre
nu var jeg så med til den julefrokost.... og ikke for at skærew dig ned så var der ikke meget gang i de "hoveder" colourchanger ville have været ligeså godt jeg har været i branchen i 16 år .....
og hvor får du 5000 fra der var 2000.....
Måske mig der ikke husker meget fra den tid.. Hvilke af årene var du med?
Jeg var der da Lars Lilholt spillede, og året efter, da D:A:D spillede... Jeg lavede ikke nogle af programmerne, for fattede ik det vilde af programmeringen af pulten dengang.. (er 23 nu).
Det var året da D:A:D spillede jeg styrede det. + lavede følgespot på Lars Larsen da han gik på scenen første år
Lyset blev styret på 2 stk af disse:
Stk prisen ligger på diskonetto til 203.750,00 Kr.
Der var stadig ikke 5.000 med i hverken 2001 eller 2002, hvor DAD og James Sampson spillede.
Men det har sikkert virket af så meget, og stadig væk er det fedt, at du har leget med lyset til et sådant arrangement. HUsker ikke lyset fra 2002, men dj'en var da niget værre hø. Tag en masse skidt og smid noget ekstra bass ind over gør ikke musikken federe.
Men V.L.T.J. fik da samtlige jyder eller folk med jyske aner op af stolene.
...
der var jo meget lys med også i år men fatter det bare ikke hvorfor man ikke bruger det.....
og ja den dj der var med i år burde ikke have været med.... det var alt for tamt...... han afviklede fra tractor kunne ligeså godt have brugt winamp.....
men selve festen blev da afviklet ok..... jeg blev stiv og damen blev stiv og vi havnede på vores hotelværelse (sammen)
Maunus skrev:Jeg skulle også have været med til julefrokost med Jysk hvis jeg arbejde der men sagde op for en månedstid siden. (:
er der virkelig så mange herinde som arbejder i Jysk?
Er du helt sikker på, at du skulle have været til julefrokost med Jysk. Med mindre din chef tilsidesatte reglerne, så kræver det mindst tyve timers arbejde om måneden, samt en alder på mindst 18 år.
Det med alderen opfylder du ikke, jeg opfyldte på ingen måde det med timerne, så jeg måtte også blive hjemme. Men efter hvad jeg har ladet mig fortælle fra min egen afdeling + det løse fra indre og ydre København, så var det ikke det helt vilde. Temaet var sparefest, men Lars Larsen er jo også blevet så gammel, at han skal skumme fløden nu.
Den kan jo ikke være helt billigt at producere de reklamer med den animerede Jysk pose.
...
3dotz skrev:Der var stadig ikke 5.000 med i hverken 2001 eller 2002, hvor DAD og James Sampson spillede.
Men det har sikkert virket af så meget, og stadig væk er det fedt, at du har leget med lyset til et sådant arrangement. HUsker ikke lyset fra 2002, men dj'en var da niget værre hø. Tag en masse skidt og smid noget ekstra bass ind over gør ikke musikken federe.
Men V.L.T.J. fik da samtlige jyder eller folk med jyske aner op af stolene.
...
Hehe nej det ka sq godt være.. Men ja der var mange, og det skulle vidst være DK's største julefrokost!?
Men ja DJ'en dengang fra mobildiskotek.dk mener jeg det hed, han var sq ringe.. Husker tydeligt at han lavede loop i Safri duo - played alive, og det lød forfærdeligt