SRP: forslag til analysering af Covers og musikvideoer :)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

SRP: forslag til analysering af Covers og musikvideoer :)

Indlæg af 9 »

Hey!
Sidder og skal analysere 2 CD covers og 2 musik videoer.. Nogle der har nogle gode forslag. ?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

en lille bemærkning; Der er ikke noget der hedder analysering.

Vil du vide hvad man skal vurdere eller hvad er det præcist du spørger efter?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Hehe nej leder bare efter musikvideoer og covers, der har lidt kød på, så de kan analyseres ;)
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Jeg har til en eksamen sidste år analyseret 'L.O.C - Frk. Escobar' , både lyrikken og videoen..
syntes selv den er meget god da den "skjuler" hans stofmisbrug som en affære..
- men kan desværre ikke hjælpe med at finde videoen hvis det var noget.. :/
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Analyser Sex Pistols - god save the queen cover og Korn´s life is peachy cover.

Af musik videoer er der mange små sjove hints i Soulfly´s Bleed video.

Måske Don Diablo´s - Useless som du kan se på hans hjemmeside www.dondiablo.com.
En video med nogle super fede budskabet omkring et samfund der strømliner folk mere og mere.

Og så er det en fed sang hehe.
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Takker for tipsne.. :) Indtil videre har jeg valgt "Eminem - Stan".. Faldt lige over en artikel om en fyr ved navn "Kyle Spratt", som vist skulle være virklighedens Stan.. :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Til min mediefags eksamen sidste år skulle jeg analysere Oasis - The Importance of being idle

Fik dog kun 4, faget havde ikke rigtig min interesse. Kan dog ikke huske de forskellige analysemodeller
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

HVis det kan hjælpe dig fik jeg sidste år (det nye) 7 for at redegøre-analysere-diskutere Village Peoples YMCA og Rammstein Mann Gegen Mann under emnet homoseksualitet i musikvideoer (nej, er ikke selv bøsse, synes bare specielt Rammsteins video viser det ultratydeligt). Den var lavet i fagene tysk A og mediefag B. Kan da godt smide den op til dig, hvis det har interesse at læse min udførelse af opgaven? Godt nok er det kun SRO (2g-generalprøven på den store opgave), så den er kun godt 6 sider, men alligevel - det kunne da have din interesse?
Besvar