Review: Tjenerkompagniet

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Review: Tjenerkompagniet

Indlæg af amh »

Ja, dette er så 3. gang jeg oplever disse mennesker. Det er godt gennemtænkt, det som de laver. De opfører sig som almendelige tjenere, og efterhånden som aftenen skrider frem optræder de med alle mulige former for underholdning.

Her er hvad de selv skriver:
Tjenerkompagniet består af tre yderst musikalske "tjenere". Vi er et godt sammenspillet team, som har arbejdet sammen siden 2002. Tjenerkompagniet er på stedet når gæsterne ankommer, og i starten virker alt normalt, men ........
Alt efter ønske kan vi deltage i servering af velkomstdrinks, servere ved forretten og skænke vin. Efterhånden som tingene udvikler sig ... og efter en del undren, går det op for gæsterne, at tjenerne er en del af underholdningen. Herfra tager tingene fart, 4-5 indstuderede sekvenser hvor gæsterne er involveret i større eller mindre grad krydret med trestemmig sang og gags.
Det hele afsluttes med et forrygende show af ca. 20 minutter, hvor vi optræder med en eller flere af vores figurer og ........ hvis aftalt ..... brandmandsstrip.

De 2 til højre var dem vi havde besøg af:

Billede

Dette skal opleves. Som sagt har jeg set dem 3 gange nu, og det har alle 3 været hylende morsom!! Idag var jeg til 60 års fødselsdag, og der kom de også forbi, dog kun Palle og Preben (Elvis og Brandmanden) Det eneste som kan have betydning er prisen. Showet koster omkring 3600.- for et par timers underholdning. Men de penge er givet godt ud !! Ville være en idel gave. Det oplevede vi denne gang, og forrige gang. Det er ikke noget til en ungdoms-fest, men derimod noget familie fødselsdag, bryllup, osv.

De fortjener

:5af5

Måske der er andre her inde som har set deres "show" ?

Link til deres side, med kontakt info: http://tjenerkompagniet.dk/
Besvar