Er lige nødt til at blære mig..
Redaktør: Moderators
Var engang backstage med Clemens efter en koncert fordi jeg var med i hans street team.
Jeg var så ulækker fuld og dum. Svinede damerne til derinde, drak deres aller sidste øl uden at spørge om lov og sad og spurgte Don Clemensa om de mest fucked up ting.
Han skrev en autograf helt uden jeg spurgte, gav mig den og gav mig det der "Festen lukker nu" blik.
Kæft, det var åndssvagt..
Jeg var så ulækker fuld og dum. Svinede damerne til derinde, drak deres aller sidste øl uden at spørge om lov og sad og spurgte Don Clemensa om de mest fucked up ting.
Han skrev en autograf helt uden jeg spurgte, gav mig den og gav mig det der "Festen lukker nu" blik.
Kæft, det var åndssvagt..
okay.. jeg ka prøve at finde cd'en i næste weekend når jeg kommer hjem lørdag.. det er nok oss en cd jeg burde ha lagt ind på pc'en for LAAANG tid sidenMaunus skrev:chreddy1
Lad mig prøve høre noget, er rimelig vild med Thomas
men jeg ka nemlig oss godt li hans musik
ka dog henvise til Nektars side på mymusic.dk, hvor han spillede bas og sang
http://nektar.mymusic.dk/
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Forsanger?? Forsangeren ER vel Juncker??? :smammut skrev:9 skrev:Jeg er søn af Pia K...
Jeg gik i parallelklasse med en hvis onkel er forsanger i juncker
Nå jeg vil også være med i starfucker legen!
jeg har stået og pisset med Rune Klan på Roskilde, plus nogle af de andre komikere, dog ikke så kendte, andet end ansigterne. = husker ikke deres navne. Hmm, har siddet til Danish DeeJay Awards og snakket med: Rene Dif, Christian (ham fra C21, Rich Kids) Ham den lille unge fra Rich Kids, Lina og Paw fra Infernal, Ali Kazim var der også, og Jokeren. Og så er min kære bror gode venner med DJ Aligator. De har lavet musik engang sammen. PS! Det første band jeg mødte tilfældigvis backstage var Outlandish!
Rune Klan ?!?amh skrev:Forsanger?? Forsangeren ER vel Juncker??? :smammut skrev:9 skrev:Jeg er søn af Pia K...
Jeg gik i parallelklasse med en hvis onkel er forsanger i juncker
Nå jeg vil også være med i starfucker legen!
jeg har stået og pisset med Rune Klan på Roskilde, plus nogle af de andre komikere, dog ikke så kendte, andet end ansigterne. = husker ikke deres navne. Hmm, har siddet til Danish DeeJay Awards og snakket med: Rene Dif, Christian (ham fra C21, Rich Kids) Ham den lille unge fra Rich Kids, Lina og Paw fra Infernal, Ali Kazim var der også, og Jokeren. Og så er min kære bror gode venner med DJ Aligator. De har lavet musik engang sammen. PS! Det første band jeg mødte tilfældigvis backstage var Outlandish!
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Jeg har bonget smøger af Deadmau5.
jeg har været ude og spise med funkagenda.
Jeg har fået en bajer med Van der Sar i sensation white vipén.
Jeg har været ude og drikke med hvad der nu er, chefen for ID-T og Qlimax Marketing (forfremmet siden jeg skrev i denne tråd sidst)
Jeg har sunget duet med Lina fra infernal, mens vi satte lyd til deres koncert til xstatic - da paw var væk og vi skulle have en mande stemme hehe - FROM PARIS TO BERLIN!!!!!
Derud over har jeg festet med et utal af nationale og internaitonale djs til fester i DK og i vip områderne til id-t og qlimax festerne.
jeg har været ude og spise med funkagenda.
Jeg har fået en bajer med Van der Sar i sensation white vipén.
Jeg har været ude og drikke med hvad der nu er, chefen for ID-T og Qlimax Marketing (forfremmet siden jeg skrev i denne tråd sidst)
Jeg har sunget duet med Lina fra infernal, mens vi satte lyd til deres koncert til xstatic - da paw var væk og vi skulle have en mande stemme hehe - FROM PARIS TO BERLIN!!!!!
Derud over har jeg festet med et utal af nationale og internaitonale djs til fester i DK og i vip områderne til id-t og qlimax festerne.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Jeg har engang væltet ind i en pult med en berømt dj, så nålen hoppede.
Jeg har drukket mig stiv med frz.
Jeg har set psyclone gå kold og ligge og "fintænke" som han formulerede det.
Jeg har røget kings med morten_t
Bare kald mig starfucker...
Jeg har drukket mig stiv med frz.
Jeg har set psyclone gå kold og ligge og "fintænke" som han formulerede det.
Jeg har røget kings med morten_t
Bare kald mig starfucker...

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Har været til bords med Lars Hjortshøj og fru Tina Bilsbo, ved et bryllyp på hotel SAS Radison i Århus... og ved I hvad?
Manden ER skingrende sindssyg - også i virkeligheden
Således var vi knapt kommet til desserten, før Lars og en anden kammersjuk (ved et andet bord) pludselig dansede rundt mellem blomster og bordpynt - PÅ bordet - kun iført smoking jakke, hvid skjorte, Boxers, strømpeholdere, sorte strømper og sorte laksko!
Bordene var runde, og til 12 personer, så der var god plads at danse på
Manden ER skingrende sindssyg - også i virkeligheden
Således var vi knapt kommet til desserten, før Lars og en anden kammersjuk (ved et andet bord) pludselig dansede rundt mellem blomster og bordpynt - PÅ bordet - kun iført smoking jakke, hvid skjorte, Boxers, strømpeholdere, sorte strømper og sorte laksko!
Bordene var runde, og til 12 personer, så der var god plads at danse på
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .