Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg ville høre, om nogle har eller kender nogle sider. Hvor man kan download et program eller spil, som man kan bruge til forfest? hørt om et, hvor man skal drikke hvert min, i fx 30min. og så er der et program som tæller, og skifter tid osv. kan ik helt huske, skulle bare være mega nice!
Du skriver hvor længe du har, og hvor mange tår af din øl du vil tage hver gang. så kan du sætte den til at sige DONG hvert 4 min eller hvordan man nu vil, og så skal man tage en tår.. man kan også vælge den skal komme med et dong tilfældigt..
Du skriver hvor længe du har, og hvor mange tår af din øl du vil tage hver gang. så kan du sætte den til at sige DONG hvert 4 min eller hvordan man nu vil, og så skal man tage en tår.. man kan også vælge den skal komme med et dong tilfældigt..