Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Er det gymnasielt stof eller er der undervisning på universitetsniveau. Synes faktisk det virker som en rigtig god idé, har længe genre ville have vores matematikforelæsninger på video, da det går seriøst hurtigt der, han gennemgår 3-6 beviser på en forelæsning.
Når du går ind på tilmeldingssiden, vælger du niveau.. Der er en af de der hedder videregående... Men der står undervisning bliver givet af en gymnasielærer, så må indrømme at jeg tvivler på at jeg får noget ud af det (7 Sem ingeniørstuderende)... Men har prøvet at tilmelde mig.. så må vi se hva der sker.. Man kan jo altid blive positivt overrasket..
Nu har gymnasielærere, i matematik eksempelvis, også læst på læst på UNI, så de fleste ville nok godt kunne lære mig noget . Men selvføgelig skal det være stof på universitetsniveau de underviser i, behøves jo ikke at sidde og lære at regne andengradsligninger igen.