Abercrombie & Fitch-skjorter

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Abercrombie & Fitch-skjorter

Indlæg af DJ LAU »

Hey CA, jeg søger skjorter fra dette firma, gerne et sted i København.
Sig-Mund

Re: Abercrombie & Fitch-skjorter

Indlæg af Sig-Mund »

DJ LAU skrev:Hey CA, jeg søger skjorter fra dette firma, gerne et sted i København.
Mener ikke Abercrobie kan købes i danmark, hæng mig dog ikke op på det
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Mener heller ikk de kan købes i Danmark.... De har den fedeste butik af alle på 5th Avenue i New York, helt mørkt også bare med voldsom højt musik og med de lækreste kvindlig ansatte! Det var en fornøjelse...
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Ocean skrev:Mener heller ikk de kan købes i Danmark.... De har den fedeste butik af alle på 5th Avenue i New York, helt mørkt også bare med voldsom højt musik og med de lækreste kvindlig ansatte! Det var en fornøjelse...
Det var et helvede. Jeg var ved at blive sindsyg af at være derinde. Forstår ikke de kan drive en forretning, hvor man skal RÅBE for at at kunne snakke med hinanden. men deres tøj er ok fedt. Man kan faktisk bestille det online til danmark på deres hp.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Har godt set at man kan købe dem på deres hjemmeside, men forsendelsen virker bare voldsom dyr, det koster næsten ligeså meget som skjorten.
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Har købt lidt poloer fra ebay.co.uk og der er der også skjorter. Der kan du nok gøre en god handel
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Der er så mange fake på ebay, og de bruger ikke deres egne billeder, så man har ingen mulighed for at vurdere.
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Feffe skrev: Det var et helvede. Jeg var ved at blive sindsyg af at være derinde. Forstår ikke de kan drive en forretning, hvor man skal RÅBE for at at kunne snakke med hinanden. men deres tøj er ok fedt. Man kan faktisk bestille det online til danmark på deres hp.
Købte heller ikk noget derinde, fandt en American Eagle shop nede på torvet i Soho og synes faktisk det er et rigtig lækkert mærke, og så var det heller ikk så voldsomt dyrt!
Mech

Indlæg af Mech »

Jeg har købt en cowboy jakke i mærket.. rigtigt fed..
Stay tuned.. Play hard.. Be real..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det var en overgang dømt som homo mærke fordi de fantastiske 5 fra USA altid havde det på.

Og uden at det er løgn så oplevede jeg en rigtig sjov episode med det mærke.

En af mine venner havde lige købt to tshirts over nettet fra dette mærke og vi gik så bare og drillede ham lidt for sjov med at mærket altså var homo.

Den aften tog vi så i byen men der var der altså også en fyr som fiskede på den anden side af åen som fik sig en lille snak med min ven og ville ha' hans nummer.

Det var så sidste gang han havde den tshirt på :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Hvor sødt Cokeline, vil dog stadig gerne have sådan en skjorte ;)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ja ja var også bare en af livets sjove begivenheder. Var ikke for at fraråde dig at købe det.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Tror heller ikk man skal gå rundt og vise det frem ude i Chelsea bydelen i New York med mindre man vil have et sødt klap i røven, og et tag i skridtet af en mand med læder cap!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Øhh nu kender jeg ikke kvarteret, men det lyder vidst som om, man slet ikke bør komme der ;)
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

DJ LAU skrev:Øhh nu kender jeg ikke kvarteret, men det lyder vidst som om, man slet ikke bør komme der ;)
Der ligger et Hostel der, og det er altså lige i centrum af Manhatten!
Besvar