Abercrombie & Fitch-skjorter
Redaktør: Moderators
Abercrombie & Fitch-skjorter
Hey CA, jeg søger skjorter fra dette firma, gerne et sted i København.
Re: Abercrombie & Fitch-skjorter
Mener ikke Abercrobie kan købes i danmark, hæng mig dog ikke op på detDJ LAU skrev:Hey CA, jeg søger skjorter fra dette firma, gerne et sted i København.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Det var et helvede. Jeg var ved at blive sindsyg af at være derinde. Forstår ikke de kan drive en forretning, hvor man skal RÅBE for at at kunne snakke med hinanden. men deres tøj er ok fedt. Man kan faktisk bestille det online til danmark på deres hp.Ocean skrev:Mener heller ikk de kan købes i Danmark.... De har den fedeste butik af alle på 5th Avenue i New York, helt mørkt også bare med voldsom højt musik og med de lækreste kvindlig ansatte! Det var en fornøjelse...
-
kalleanker
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Købte heller ikk noget derinde, fandt en American Eagle shop nede på torvet i Soho og synes faktisk det er et rigtig lækkert mærke, og så var det heller ikk så voldsomt dyrt!Feffe skrev: Det var et helvede. Jeg var ved at blive sindsyg af at være derinde. Forstår ikke de kan drive en forretning, hvor man skal RÅBE for at at kunne snakke med hinanden. men deres tøj er ok fedt. Man kan faktisk bestille det online til danmark på deres hp.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det var en overgang dømt som homo mærke fordi de fantastiske 5 fra USA altid havde det på.
Og uden at det er løgn så oplevede jeg en rigtig sjov episode med det mærke.
En af mine venner havde lige købt to tshirts over nettet fra dette mærke og vi gik så bare og drillede ham lidt for sjov med at mærket altså var homo.
Den aften tog vi så i byen men der var der altså også en fyr som fiskede på den anden side af åen som fik sig en lille snak med min ven og ville ha' hans nummer.
Det var så sidste gang han havde den tshirt på
Og uden at det er løgn så oplevede jeg en rigtig sjov episode med det mærke.
En af mine venner havde lige købt to tshirts over nettet fra dette mærke og vi gik så bare og drillede ham lidt for sjov med at mærket altså var homo.
Den aften tog vi så i byen men der var der altså også en fyr som fiskede på den anden side af åen som fik sig en lille snak med min ven og ville ha' hans nummer.
Det var så sidste gang han havde den tshirt på
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^