Jeres top3 over e-butikker

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

TheJackal skrev:
CCK^ skrev:okay vi snakker åbenbart ikke samme sprog..
Nej det gør i åbenbart ikke... Men will bad også om hver enkelts anbefalinger og erfaringer med shops på nettet...
At chreddy1 så kun har positive ting at sige om netop den butik han bruger er jo bare godt.. han skal vel ikke klandres for at du har været uheldig med dem..?! :)
Nej jeg har heldigvis kun været uheldig engang, men som jeg prøvede at skrive til chreddy var jeg ikke den eneste. Endda med påført henvisning til et hav af andre der har været i lignende situationer ergo kan man da ikke lige frem sige at lortet fungerer som det skal. At de så har været så uheldige at oven i deres egen brandert er de blevet straffet af strejkende post-arbejdere er en mindre detalje og problemet var at finde før den strejke. Der er vel ikke noget forkert i at jeg påpeger at en masse andre har problemer med dem :)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

QrazyLeg skrev: [...]Næsten alle mine t-shirts bliver købt på Threadless.com og Designbyhumans.com. Her kan man selv være med til at stemme hvilke designs, der skal trykkes næste gang. Desuden har de også boards og alt muligt andet lir. Og hvor er det fedt at hvis man som kunde er forholdsvis dygtig til at lave grafiske ting, så kan de ske at ville trykke det.
I second that! Har vel bestilt fra Threadless en 7-8 gange. Det bliver dog lidt dyrt i længden..
Billede
Besvar