Ipod virker ikke HJÆLP
Redaktør: Moderators
Ipod virker ikke HJÆLP
Hej alle sammen
Jeg har en Ipod nano (2.g) som jeg ikke kan få til at virke... når jeg tænder den kommer der bare hvid skærm og ikke andet, jeg kan godt tilslutte den til computeren og overføre ting til den, men tror den skal til rep.
Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om har også tjekket på apple's hjemmeside men uden held, har også prøvet at installere ny firmware, og at formatere den men kan ikke få den til at virke...
Er der nogle som enten har en ide til hvad der kan være i vejen eller som ved hvor den skal sendes hen?
Jeg har en Ipod nano (2.g) som jeg ikke kan få til at virke... når jeg tænder den kommer der bare hvid skærm og ikke andet, jeg kan godt tilslutte den til computeren og overføre ting til den, men tror den skal til rep.
Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om har også tjekket på apple's hjemmeside men uden held, har også prøvet at installere ny firmware, og at formatere den men kan ikke få den til at virke...
Er der nogle som enten har en ide til hvad der kan være i vejen eller som ved hvor den skal sendes hen?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Vi får rigtig mange ind af iPod's gerne den du hentyder til. Det som vi først starter med at gøre er at resette den, dernæst installerer ny software. Virker det ikke, så skal den et smut forbi værkstedet som sikkert opdaterer den på en anden måde. Det plejer at være der problemet ligger.
Nysgerrighed: Hvor er den købt?
Nysgerrighed: Hvor er den købt?
ved ikke lige hvor den er købt for fik den i en gave for et år siden eller sådan noget.... der er garanti på den ind til den 20 dec. i år så skal have den sendt snart... hvis jeg ikke selv kan lave den... ved du om der er ikke er en apple butik i århus? eller ved du hvor man skal sende det til værksted henne?
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jo, men for det første skal du regne med det tager en krig at få ting repareret hos Apple. Det var engang og jeg tror også stadig det er sådan at alle ting bliver sendt til deres service center i Irland. Kan huske at min ven's iPod var til rep derovre i næsten 3 måneder fordi hver gang der skal laves noget så skulle Apple DK godkende det og sende det tilbage til deres service center i Irland. For det andet kan du godt regne med at skulle betale en god sjat penge hvis ikke det kommer under garantien. Dog ville jeg sende iPod'en til rep hos dem og håbe på det bedste...Svane skrev:okay så i tror ikke at det ville hjælpe noget at sende den derover eller hva? og ved i hvor den skal sendes hen hvis det er?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
mt^1 skrev: desuden håber jeg ikke det er fona's officielle politik vi har fået frem her, for så modstrider den en del mod apple's.
Hvilke noget af det?
Vi har haft mange problemer med Apple og deres iPod's at de ikke har ville dække fordi de mener at det dækker garantien ikke, indtil at vi som medarbejder beviser at det står sort på vidt at det er dækket af garantien. Så kan de lige pludselig godt repererer det. Pudsigt !
Lige præcist det amh nævner med FONA, de samme problemer er jeg løbet ind i med Humac på Gammel Mønt i København. Det var som at rende panden mod en mur konstant. Ligeledes Apples online support er også meget tung. Få den stjålet og få forsikringspengene vil næsten være nemmere tror jeg.mt^1 skrev:smut ind i humac århus og hør hvad de har og sige, hvis du kommer venlig er de os venlige og ofte meget hjælpsomme. desuden håber jeg ikke det er fona's officielle politik vi har fået frem her, for så modstrider den en del mod apple's.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hehe det virker i hvert fald..nco skrev: Få den stjålet og få forsikringspengene vil næsten være nemmere tror jeg.
jeg har og har haft en del apple produkter efterhånden.. de største problemer jeg har haft, har været deres latterlige leveringstid.. og valg af transport firma (TNT dengang)
jeg har både fået byttet batterier, ipod og fået et nyt sæt hovedtelefoner ( som jeg købte i fona, men som de afviste at bytte, da de mente jeg havde forvoldt skaden selv, trods BEVIS for det modsatte) anyways.. så er der både fordele og ulemper ved de fleste elektroniske produkter.. jeg vil på ingen måde sætte spørgsmålstegn ved at apple's halter på deres service.. dog har jeg ikke selv oplevet de mange ringe ting som mange af mine venner og bekendte har..
generelt bryder jeg mig ikke om fona, og den måde de behandler folk på.. men det er en anden snak.. men sælger foan apple må de også stå inde for det.. selvom det kræver at man skal bevise sort på hvidt at det er dem der skal dække omkostninger.. osv.. det her lyder for mig.. som en utrolig dårlig forretning.. hvis en ekspedient skal bruge så meget ekstra tid på apple produkter.. det kunne da evt løses ved en simpel kontrakt der tydeligt anførte hvem der stod for garanti dækning.. jeg kender ikke mange firmaer der ikke har en sådan aftale på plads..
anyways.. GALDE MOD FONA SLAGELSE.. de fatter pik...
Hehe, så en enkelt i Fona Slagelse fatter faktisk piknco skrev:Det ved jeg nu ikke, jeg kneppede hende fra pladeafdelingen. Men det er snart mange år siden.kloojve skrev:anyways.. GALDE MOD FONA SLAGELSE.. de fatter pik...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.