Cascada - Perfect Day

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Cascada - Perfect Day

Indlæg af Cokeline »

Billede

Nu vil Cascada også lige få lidt ud af kapitalismens højdepunkt, nemlig julen 2007. Den pæne tyske pige Natalie Horler står igen klar med et album som hun har lavet sammen med Dj Manian.

Dette album er fyldt med 13 sange og en musikvideo.

Kode: Vælg alt

What Hurts The Most
Runaway
Who Do You Think You Are
Because The Night
I Will Believe It
Perfect Day
What Do You Want From Me? 
Sk8er Boi
Could It Be You
He's All That
Just Like a Pill
Endless Summer
What Hurts The Most (Yanou's Candlelight Mix) 
Jeg vil ikke uddybe sangene fordi det er den klassiske Cascada lyd og så prøver de lige i et par enkelte nummer at skabe den "punk/rock" effekt som dog aldrig helt når frem til lytteren.

"Because The Night"
- Denne gang valgte de så at gå Patti Smith Groupi bedene og lave endnu en cover version af denne klassiker fra 1978 fra. Sangen minder utrolig meget om Jan Wayne's nummer fra 2002, bare i den klassiske Cascada lyd.

"Sk8er Boi" & "Just like a Pill"
Her fik Avril Lavigne's og henholdvis Pink's store sange lige en Cascada fortolkning. Det ender med lidt synthesizer el-guitar for at skabe lidt rock'et dance. Problemet er at det lyder billigt med den "el guitar" og den kære Natalie har ikke nok power i stemmen for at kunne skabe den effekt.

Et nummer jeg undrede mig lidt over var "Endless Summer"

Dette nummer blev udgivet af Siria i 2004 og var et andet projekt af Dj Manian og Natalie. Dette act var dog kun aktivt i 2 år fordi Cascada pludselig fik stor success i udlandet. Hvorfor de nu tagger det som Cascada (hvilket det i teorien også er) og udgiver det 3 år efter er mig en gåde. De manglede åbenbart lidt fyld.

Nu sidder jeg igen med en skuffet og tom fornemmelse og tænker tilbage på dengang Cascada lavede Everytime we touch og How do you do og de lækre remixes der kom i kølvandet på dem.

:2af5
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Hmm, øv.. Hun lagde ellers godt ud med "What Hurts The Most" så havde håbet på resten ville være værd at høre på. Håber bare på nogle fede remixes så :)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Der kommer et andet album i US efter nytår. Lidt andre tracks, der stadig arbejdes på og lidt mere gennemarbejdet. EU albummet skulle lige hurtigt ud til julehandlen Billede Everytime we touch var Robbins' største hit i US, og de vil gerne have endnu mere ud af et nyt album :)
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Synes det lyder præcis som forrige plade.. dog bare med en blød dance bass..
Besvar