Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
DjMail skrev:Du tjener officielt ingen ting, da du er jyde og alt er sort.
Derud over består 50% af din løn af naturalier såsom frisklagte æg, en halv gris og en kvart ko.
Nye dæk til din trailer, gratis medlemsskab af jagtklubben osv.
The good life
LOL - den var god.
Men - du har nu ikke helt ret..... Jeg har ingen trailer- og er halvt fynbo.... Jeg er ikke medlem at jagtklubben. Er der noget der skal skydes - så har jeg folk til det
Den daglig hyre - er heller ikke sort. (Men kun den daglige)
Smejs skrev:Tjener over 450.000 om året, arbejder i Norge så ingen topskat og faktisk kun 36% i skat...ingen atp eller andet skrammel.
Ingen topskat - fedt. Det kunne jeg godt ønske mig. Jeg synes jeg får alt for lidt ud af de sidste adskillige tusinde kroner jeg tjener. Jeg har en meget høj løn, men et ret lillet fradrag - da jeg er gældfri. Dog hjælper det noget på fradraget, at jeg har tegnet en privat pensionsordning.
Jeg skal have fundet ud af, at invisterere i et eller andet. Men hvad - det skal jeg lige have fundet ud af. Ellers flytter jeg sku´til udlandet, hvor man har et mere acceptabelt skattetryk. Den eneste årsag til, at jeg endnu ikke er flyttet - er at jeg vil savne mine venner.
Smejs skrev:Tjener over 450.000 om året, arbejder i Norge så ingen topskat og faktisk kun 36% i skat...ingen atp eller andet skrammel.
Ingen topskat - fedt. Det kunne jeg godt ønske mig. Jeg synes jeg får alt for lidt ud af de sidste adskillige tusinde kroner jeg tjener. Jeg har en meget høj løn, men et ret lillet fradrag - da jeg er gældfri. Dog hjælper det noget på fradraget, at jeg har tegnet en privat pensionsordning.
Jeg skal have fundet ud af, at invisterere i et eller andet. Men hvad - det skal jeg lige have fundet ud af. Ellers flytter jeg sku´til udlandet, hvor man har et mere acceptabelt skattetryk. Den eneste årsag til, at jeg endnu ikke er flyttet - er at jeg vil savne mine venner.
Zivago
fly fra Oslo til kbh/billund tager ikke ret lang tid og koster kun et par tusinde tur/retur.
Men ja det med venner savner jeg sgu også. har været i Danmark to gange i år. til gengæld er min nye ps3,360,wii,nye pc og særdeles store tv blevet mine nye venner, som ellers var havnet i statskassen.