Efterlysning... Dj Pantheon
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Efterlysning... Dj Pantheon
Hey,
Er der nogen der har bemærket om han har været online indenfor de seneste 2 uger eller måske kender ham privat?
Er der nogen der har bemærket om han har været online indenfor de seneste 2 uger eller måske kender ham privat?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Der er faktisk lavet et underforum her på CA hvor alle brugere er tilmeldt på nær dig.Maunus skrev:vil nødig høre om hvilken fest i holder med en dag uden mig. xD
I det forum planlægger hvad vi skal lave den dag du bliver bannet og/eller får slettet din bruger her på CA.
Indtil videre har vi skrabet penge nok sammen til til at Tiësto kommer og spiller et lille nummr. Stedet vil være en lille lokal bar på havnen. (Gider ikke nævne hvilken havn, da der så er chance for at du kommer)
Ejeren dernede har lovet os fri øl hvis vi kan skaffe over 15 besøgende (stamkunder er ikke medregnet)
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?jeg glæder mig selv ret megetmimic skrev:Der er faktisk lavet et underforum her på CA hvor alle brugere er tilmeldt på nær dig.Maunus skrev:vil nødig høre om hvilken fest i holder med en dag uden mig. xD
I det forum planlægger hvad vi skal lave den dag du bliver bannet og/eller får slettet din bruger her på CA.
Indtil videre har vi skrabet penge nok sammen til til at Tiësto kommer og spiller et lille nummr. Stedet vil være en lille lokal bar på havnen. (Gider ikke nævne hvilken havn, da der så er chance for at du kommer)
Ejeren dernede har lovet os fri øl hvis vi kan skaffe over 15 besøgende (stamkunder er ikke medregnet)
Man kunne vel også bare få lavet et underforum, kun til Maunus og Chreddy?Cokeline skrev:chreddy1
Bare rolig du har det mest aktive underforum...
Det ville nok ende sådan her:
Chreddy: "Jeg mangler "Den og den sang"
Maunus: Den har jeg ikke lige
Chreddy: Er du sikker
Maunus: Nej, jeg gættede bare, kan lige tjekke igen
Maunus: Har den ikke
(Dobbeltposts kan man også)
Chreddy: Det var godt nok ærgeligt
Maunus: Ja, det var det godt nok
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?ej hvor platmimic skrev:Man kunne vel også bare få lavet et underforum, kun til Maunus og Chreddy?Cokeline skrev:chreddy1
Bare rolig du har det mest aktive underforum...
Det ville nok ende sådan her:
Chreddy: "Jeg mangler "Den og den sang"
Maunus: Den har jeg ikke lige
Chreddy: Er du sikker
Maunus: Nej, jeg gættede bare, kan lige tjekke igen
Maunus: Har den ikke
(Dobbeltposts kan man også)
Chreddy: Det var godt nok ærgeligt
Maunus: Ja, det var det godt nok