Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Top aften, boxen var pakket og stemningen var helt i top, masser af lækkert house, techno og minimal.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Nej jeg holdte mig mest oppe i mainroom, var kun nede og købe øl i basement, da der var for mange mennesker oppe i den anden bar.
Jeg har ikke rigtig de store forventninger til selve festen på fredag med madvig - men ser frem til efterfesten - som ofte er sjovere end selve main eventet hehe
Jeg har ikke rigtig de store forventninger til selve festen på fredag med madvig - men ser frem til efterfesten - som ofte er sjovere end selve main eventet hehe
Det er jo klart når man sætter sig og sover når man er ibyen!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!