Sjovt billede

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Sjovt billede

Indlæg af 3dotz »

Nogen gange har fotografen lov til at være heldig

Billede

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Det sjove????

Billedet er da godt ramt, men kan ikke se hvad der er sjovt ved det? Nærmere ærgeligt for ham der bliver / er meget tæt på at ramt af cyklen!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ja, og hvad med chaufføren 8O 8O 8O
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Det er sku meget griner. men tæt på det havde været knap så sjovt.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Tænk nu hvis det havde været mig der havde været til mudderbrydning så ville jeg bare få en "swing" fætter hvis der kom en af kællingerne flyvende med røven imod mig.
Måske tænder ham der på motorcykler eftersom han er crew, så måske er grunden til han står i sådan en lidt prækær stilling at han måske bare har en mofo boner omme bag cyklen.

Min Freud agtige analyse af ting...
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fairground skrev:Det sjove????

Billedet er da godt ramt, men kan ikke se hvad der er sjovt ved det? Nærmere ærgeligt for ham der bliver / er meget tæt på at ramt af cyklen!

Har 3dotz snakket om noget sjovt? Så vidt jeg kan læse står der "Nogen gange har fotografen lov til at være heldig" Her menes nok med at han skød billederne og var "heldig" at tage dette billede, som faktisk er ret godt taget. Der er ingen som nævner ordet "sjov" før du gør.
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

amh skrev:
Fairground skrev:Det sjove????

Har 3dotz snakket om noget sjovt? Så vidt jeg kan læse står der "Nogen gange har fotografen lov til at være heldig" Her menes nok med at han skød billederne og var "heldig" at tage dette billede, som faktisk er ret godt taget. Der er ingen som nævner ordet "sjov" før du gør.
Ehh, overskriften siger: sjovt billede ;)
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Arh, hmm, jeg er ikke ordenlig vågen :) Sorry my bad !
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Wow... Sjovt...
Det er "shocking", hvis det overhovedet er noget.

Så synes du vel også at de film med folk der løber over tog skinnerne er sjove? :)

Nothingtoxic.com er fyldt med sådan noget dér...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Billedet er sjovt, men det kræver åbenbart mere baggrundsviden end jeg havde forventet for at se det sjove i billedet.

Er I klar over hvad sandsynligheden for at det på billedet sker. At en marshal bliver fældet af en løbsk motorcykel i fart. Aller aller først så burde den marshal slet ikke have stået på den plads. Der er ikke gult flag, og når der ikke er gult flag, så skal han holde sig bag den beskyttende dækmur, som man kan se andre gør.

Nu har han alligevel bevæget sig ud, hvor han ikke må være og så sker der det, at en kører ryger af cyklen. Læg mærke til, at køreren end ikke er i billedet. Naturligvis sker der ikke noget alvorligt med ham andet end et par knubs og køreren er der heller ikke sket noget med.

Men det sjove i billedet består af hele situationen, og så det at fotografen har været heldig at trykke i det rigtige sekund. Situationen svarer til, at en fodboldspiller får fældet dommeren med en glidende tackling, mens han gik efter modstanderen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ah, okay. Så forstår jeg da lidt bedre. :)
Aner intet om sporten, så den fangede mig sgu ikke lige.

Men... Vildt nok. :)
Besvar