Sprogmongol eller perverst svin, måske begge!
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
..
Nej kun ved de gule striber heheTheJackal skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide om I har haft et stort problem med folk der har parret sig på kørebanen..?!
Ej spøg til side, ved faktisk ikke hvem der har lavet det, men det er fordi at folk blokerer med deres biler ved de gule stiber, så skraldemanden ikke kan komme til containerne, så det er fint nok med et skilt, meeeen hehe
Men jeg gider ikke rette det, nu ligger folk da lidt ekstra mærke til det...
-
Flemming Timberlake
- Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Man skal se meget før øjnene triller ud af hovedet...
Perverst ved jeg ikke om mit indlæg er, men måske en anelse ulækkert - kommer an på øjnene der ser:
Fra en iøvrigt trist begravelse i familien...
Vi var til gravøl på Nørre Snede Kro.
Sådan nogen øller skal jo ud igen, og på kroens herre-toiletdør sad følgende skilt:

(billede taget med min gamle Siemens mobil - beklager kvaliteten)
Well, enten er de ubeskriveligt ulækre i Nørre Snede, eller også ret fattige...
Kun én stavefejl i denne omgang (drikkevarer og ikke drikkevare, når det er flertal), men formuleringen lader en del tilbage at stå
Og så lige klassikeren fra lokalavisen:
2 værelses lejlighed søges af ung mand, med eget bad og evt. altan.
Spørgsmålet er så, om han selv har badeværelset og altanen, eller han forventer det følger med lejemålet...?
Perverst ved jeg ikke om mit indlæg er, men måske en anelse ulækkert - kommer an på øjnene der ser:
Fra en iøvrigt trist begravelse i familien...
Vi var til gravøl på Nørre Snede Kro.
Sådan nogen øller skal jo ud igen, og på kroens herre-toiletdør sad følgende skilt:

(billede taget med min gamle Siemens mobil - beklager kvaliteten)
Well, enten er de ubeskriveligt ulækre i Nørre Snede, eller også ret fattige...
Kun én stavefejl i denne omgang (drikkevarer og ikke drikkevare, når det er flertal), men formuleringen lader en del tilbage at stå
Og så lige klassikeren fra lokalavisen:
2 værelses lejlighed søges af ung mand, med eget bad og evt. altan.
Spørgsmålet er så, om han selv har badeværelset og altanen, eller han forventer det følger med lejemålet...?
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hehe... den sidste du nævner er en klassiker ja... 
Jeg sidder som grafiker på en avis og støder tit ind i nogle lignende... som fx:
"Lækker storvilla med garage i midtbyen" ..så må man sgu håbe at villaen også ligger i midtbyen...
Eller en jeg engang så i avisen "Beruset ung mand påkørte lygtepæl på knallert" ...hmmm, jeg har sgu aldrig set en lygtepæl køre på knallert..
Jeg sidder som grafiker på en avis og støder tit ind i nogle lignende... som fx:
"Lækker storvilla med garage i midtbyen" ..så må man sgu håbe at villaen også ligger i midtbyen...
Eller en jeg engang så i avisen "Beruset ung mand påkørte lygtepæl på knallert" ...hmmm, jeg har sgu aldrig set en lygtepæl køre på knallert..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
Flemming Timberlake
- Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn