DR skændtes med minister

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

DR skændtes med minister

Indlæg af Dj Dk »

http://www.youtube.com/watch?v=6Pr6CssL0Nw

Politikerne kan man kun grine af .. :lol:
nesia

Indlæg af nesia »

Ahva siger du? Det er da journalisten der er helt til grin og farvet (RØD).

Jeg ville nægte at fortsætte interviewet med hende kællingen, så det er nok meget godt jeg ikke er politiker.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ja, hun får nok en lille repremante for tonen kunne jeg forestille mig. Jens Rohde skal jo' også finde nyt job. :)

Synes ikke hun klarer interviewet særligt godt selvom jeg også er rød men på en public service kanal burde de ikke lade personlige politiske holdninger skinne igennem hvilket er mit indtryk.

Ordkløveri...

OT: Til youtube klip brug den eksisterende youtube tråd!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

For fanden jeg var blevet sur hvis jeg var blevet interviewet af hende Mette et-eller-andet. Hvad fanden bilder hun sig ind? Jeg kan starte med at sige at jeg selv er rød, for at bevare min objektivitet, men er du gal hvor er det elendig journalistik det der, hun snakker til vores socialminister som om hun var fem år. Det værste er næsten slutningen af interviewet, hvor Mette får sagt tak for interviewet med så megen hån og foragt i stemmen at det næsten ligger på grænsen til en fyreseddel. Hvis Jens Rohde kan få én, så kan hun også, for der er ikke meget tvivl om hvem hun stemmer på. Føj siger jeg bare!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Bubbie helt enig..
sørgeligt... dog gir det virkelig en lyst til at pisse ned på posthuset og forudbetale hele 2008's licens.. for satan det er public service det der...
MØGSO!

Opfør dig ordenligt...
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Cokeline skrev:Ja, hun får nok en lille repremante for tonen kunne jeg forestille mig.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1164398.ece skrev:Mange seere sad måbende tilbage, men TV Avisens chef, Susanne Hegelund, mener, at ministeren fik en fair behandling. Hun vil til gengæld ikke afvise, at ministeren har lavet en omgang godt spin ved at få journalisten til at fremstå som utroværdig.
Nu vil i interviewerns forsvar også mene at Karen Jespersen er en svær politiker og håndtere, hun afviger tit fra de faktiske spørgsmål, mens hun ofte selv er fremragende til at afbryde andre (speciel slem i de seneste valgdebatter), dog dermed ikke sagt, at Mette Walsted Vestergaard måske skulle have finjusteret tonelejet en smule ;)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Okay havde ikke læst den artikel...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

nesia skrev:Ahva siger du? Det er da journalisten der er helt til grin og farvet (RØD).

Jeg ville nægte at fortsætte interviewet med hende kællingen, så det er nok meget godt jeg ikke er politiker.
Ja helt enig.. Den journalist peaker da fuldstændig uden grund.
Total uprofessionelt.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

ka vi ikk snart få agurketid igen, det så fedt og se om jens peter fra als der har fået en 7meter høj solsikke i stedet for det pjat der... jeg er træt af det valg. som vist nok er slut.. så kom dog vidre !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Mette er da ikke journalist. Hun er en dum tøs, som prøvede at spille smart på baggrund af Karen Jespersen.

Hvor gammelt er det klip egentlig. Jeg kan se der står Valg 07, men jeg ser ikke meget Danmarks Radio, så jeg ved ikke hvornår.

Mette har vel troet, at man kunne få Karen Jespersen til at se dum ud (DR er jo kendt som kanalen, der får fyret ministre), men hun har ikke den pli, og ikke den respekt som de garvede studieværter besidder.

Hun kunne lære noget af Reimer Bo, selv om han heller ikke altid er den bedste. Men det hun var var i virkeligheden bare næsvis.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Har lige smidt dette lille klip op med Jesper Steinmetz fra TV2.

Det viser derimod en journalist som har sin research iorden, og er rolig og kold, mens Arne Ullum er ved falde ned af stolen :D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=9P1r-sxtcQQ
(Der er først et indslag, som lige genopfrisker forløbet, og derefter
LIVEen med Arne Ullum.

Beklager lyden, men skidtet må jo ikke fylde mere end 10MB på tuben...
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Besvar