HJÆLP... Underholdning (tryl, eller guitarspil) Samt DJ.
Redaktør: Moderators
-
Dj Referee
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Kontakt:
HJÆLP... Underholdning (tryl, eller guitarspil) Samt DJ.
Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig..
Jeg står for at arrangere en julefrokost (allerede lørdag d. 17/11) i Aalborg
Havde planlagt underholdning, men det er desværre gået i vasken..
Så står med et stort problem...
Jeg mangler en eller flere der kan trylle (close-up) eller en eller 2 der kan spille guitar (gammelt dansk, men også gerne noget nyt.. og måske volbeat)
Ud over det mangler jeg en DJ, eller ihvertfald en der kan styre musikken, ind i mellem..
Jeg har ikke rigtigt noget buget, men lidt kan vi nok finde ud af, samt selvfølgelig fuld forplejning.
Så hvis du selv har lyst, eller kender nogen der måske kunne have lyst til at hjælpe, så skriv her eller smid en PM
(Gerne nogen fra nordjylland, da arrangementet foregår i Aalborg)
Håber meget på at nogen kan hjælpe.....
Jeg står for at arrangere en julefrokost (allerede lørdag d. 17/11) i Aalborg
Havde planlagt underholdning, men det er desværre gået i vasken..
Så står med et stort problem...
Jeg mangler en eller flere der kan trylle (close-up) eller en eller 2 der kan spille guitar (gammelt dansk, men også gerne noget nyt.. og måske volbeat)
Ud over det mangler jeg en DJ, eller ihvertfald en der kan styre musikken, ind i mellem..
Jeg har ikke rigtigt noget buget, men lidt kan vi nok finde ud af, samt selvfølgelig fuld forplejning.
Så hvis du selv har lyst, eller kender nogen der måske kunne have lyst til at hjælpe, så skriv her eller smid en PM
(Gerne nogen fra nordjylland, da arrangementet foregår i Aalborg)
Håber meget på at nogen kan hjælpe.....
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
jeg vil gerne betale for tryllekunsteren der kan trylle chreddy1 væk... c",)
og chreddy læser du kun hver anden linje ?
"Jeg har ikke rigtigt noget buget, men lidt kan vi nok finde ud af, samt selvfølgelig fuld forplejning. " jeg er ikke sikker på Rune Klan eller andre kendte / ukendte komikere gider spises af med ris'a la'mande og hot dogs til skrub af mad.
"Jeg har ikke rigtigt noget buget, men lidt kan vi nok finde ud af, samt selvfølgelig fuld forplejning. " jeg er ikke sikker på Rune Klan eller andre kendte / ukendte komikere gider spises af med ris'a la'mande og hot dogs til skrub af mad.

mt^1 skrev:jeg vil gerne betale for tryllekunsteren der kan trylle chreddy1 væk... c",)
ps. er mannus eller hva han hedder ik lige startet som dj, han vil sikkert gerne styre lidt musik..

- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
mt^1 skrev:mt^1 skrev:jeg vil gerne betale for tryllekunsteren der kan trylle chreddy1 væk... c",)
ps. er mannus eller hva han hedder ik lige startet som dj, han vil sikkert gerne styre lidt musik..
Haha ja han melder sig nok snart på banen
Nogen læser virkeligt med røven...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
Dj Referee
- Kontakt:
...
Må du meget meget gerne.. Der er jo ikke så vildt mange planlægnings dage tilbage...IdEaL skrev:Kender en tryllekunstner, der er super med folk og kan en masse tricks hvor man bare står og tænker hvordan?! Udover det kan han også hypnose, men han er ikke gratis, selv ikke for mig. Kan godt høre ham ad hvis det har interesse.
Du kan da vise nogle Hustle tricks
de er faktisk meget gode, du kan finde dem på www.youtube.com, bare søg efter the real hustle. Og så "how to get free drinks" eller noget lignende 
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
-
Dj Referee
- Kontakt:
...
Nu er det jo ikke MIG der skal lave underholdningen, da jeg gerne selv skulle have mulighed for at deltage i julefrokosten.nastyinc skrev:Du kan da vise nogle Hustle tricksde er faktisk meget gode, du kan finde dem på www.youtube.com, bare søg efter the real hustle. Og så "how to get free drinks" eller noget lignende
Så derfor søger jeg stadig bla. en DJ / Eller ihvertfald en der er frisk på at spille lidt musik.
Ingen SERIØSE bud....???