btw. tror jeg må ha lavet en log over denne tråd.. ret meget brugbar info til en anden gang
Kan cd'er tages i tolden..?
Redaktør: Moderators
har lige set at der nogen steder står fx "Dispatched from CA, United States International...".. betyder det så at det bliver sendt fra USA..? og i såfald skal jeg vel vælge en hvor der står "Dispatched from United Kingdom"..?
EDIT: har nu fundet ud af at den billigste fra Europa, er "Dispatched from Switzerland"..:
EDIT: har nu fundet ud af at den billigste fra Europa, er "Dispatched from Switzerland"..:
sådan ser det simpelthen ud.. nogen der har haft problemer med dem før..?amazon.co.uk skrev:Seller: ch____marche24
Rating: 89% positive over the past 12 months (31188 ratings.) 50305 lifetime ratings.
Delivery: In stock. Dispatched from Switzerland International delivery available See delivery rates
Comments: marche24 ships this product within 2 working days by EXPRESS MAIL! Item shipped from Switzerland via AIRMAIL, delivery takes 5-10 working days. This item is duty-free!
Price: £16.46 - New
Har købt fra ch____marche24 to-tre gange - uden nogen problemerchreddy1 skrev:har lige set at der nogen steder står fx "Dispatched from CA, United States International...".. betyder det så at det bliver sendt fra USA..? og i såfald skal jeg vel vælge en hvor der står "Dispatched from United Kingdom"..?
sådan ser det simpelthen ud.. nogen der har haft problemer med dem før..?amazon.co.uk skrev:Seller: ch____marche24
Rating: 89% positive over the past 12 months (31188 ratings.) 50305 lifetime ratings.
Delivery: In stock. Dispatched from Switzerland International delivery available See delivery rates
Comments: marche24 ships this product within 2 working days by EXPRESS MAIL! Item shipped from Switzerland via AIRMAIL, delivery takes 5-10 working days. This item is duty-free!
Price: £16.46 - New
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.