Eagles - hell frezzes over.. live dvd
Redaktør: Moderators
Eagles - hell frezzes over.. live dvd
hmm fik jeg det stavet rigtigt?? er der en der har denne dvd som måske gidder dele?? ved godt den fylder men jeg har da en ftp til rådighed hos en ven hvis det er..
Re: Eagles - hell frezzes over.. live dvd
Joo jeg har den. En utrolig god koncert DVD. Men uppe 4.7 Gb - det tager meget lang tid for mig - da jeg kun har 512K i upload.mig1 skrev:hmm fik jeg det stavet rigtigt?? er der en der har denne dvd som måske gidder dele?? ved godt den fylder men jeg har da en ftp til rådighed hos en ven hvis det er..
Men du kan hente den her:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3220118
Jeg vil dog kraftigt anbefale at købe den. Det er en af de bedste musik DVDér jeg nogensinde har købt. Hør / se engang live udgaven af Hotel California i denne koncert. Det er utroligt godt.
Zivago
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Faldt lige over den i den lokale StereoStudio i dag... så nu kan min far få sin tilbage... 
Den DVD er verdensklasse..
Er stadig helt vild med introen til Hotel California... den får tit en tur på fladskærmen og så fuld skrald på anlægget..
Den DVD er verdensklasse..
Er stadig helt vild med introen til Hotel California... den får tit en tur på fladskærmen og så fuld skrald på anlægget..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
night_hawk
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Re: .
Præcis...night_hawk skrev:super god dvd. især også til at demonstrere anlæg med!.. ;p
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |