Tiesto til Parken d 10 Nov.

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

night_hawk

.

Indlæg af night_hawk »

Hvem kigger forbi mig inden vi smutter ind til parken?

Satser med vi mødes omkring kl 18 hos mig. og får et par pils dem der har lyst. og går så op til parken.

Der er mulighed for at smide ens store jakker osv hos mig.
da der ingen garderobe er i parken. og jeg bor inde for kort afstand der til.

Men kunne godt tænke mig en tilbagemelding hvor mange der er friske på at tage der ind med andre ca'er
Billede
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Skal afsted sammen med to kammerater der også er aktive her på boardet.
Vi kører sammen med to andre der helst ville køre selv. Så vi deler bagsædet og to kasser saft ;)

Vi mangler stadig et sted at sove :( Alle vandrehjem er så godt som bookede og hotel er fucker dyrt :(
Hvis nogen kender et sted der er godt at sove til 3personer må i hjertens gerne råbe rigtig højt :D

Hvor starter byturen og hvor ender den?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zster skrev: Hvor starter byturen og hvor ender den?

.... Kan garanterer den slutter på IN :)

Så blev der også udsolgt til Tiësto i Parken!!

Og der er så 5 fucking dage tilbage til!! :p

Lige en anden ting... når man bestiller billetter til Tiesto i Parken er det delt om i firkanter, betyder det man ikke kan mødes med nogle som feks. har indgang B19, og man selv har C21 ?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nogen der tilfældigvis skulle have en billet i overskud til salg?
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

raffay skrev:Nogen der tilfældigvis skulle have en billet i overskud til salg?
Falslev har vist 1 eller 2 han skal af med.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

raffay skrev:Nogen der tilfældigvis skulle have en billet i overskud til salg?
www.djtiesto.dk

ude i højre side kan du se en, der os har billetter til salg
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nogle som ved om det er muligt at ses med en som har billet til indgang B 9/10 og man selv har billet til B2/3 ? Og hvordan er det delt op? Er det muligt at mødes sammen med andre, da jeg bestilte på vores Billetnet på arbejdet var det delt op i båse nærmest.

http://www.parken.dk/script/site/page.a ... cat_id=167

Der er en oversigt over det, men er det sådan at når man er lukket ind i Areal B så kan man frit bevæge sig rundt der, eller er det indenfor det foregår ?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Er der nogen der ved hvordan scene setter kommer til at være? En scene i midten eller foran en af tribunerne?
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

så er der under et døgn til det sker.. og, hvor ville jeg gerne ha været med.. men ska bare noget andet.. og så må man jo prioritere.. :(
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

For at være helt præcis er der 9 timer til ;)
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ja, men nu skrev jeg det i nat :P.. så det er klart at der er kortere tid til nu :P..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

...Er det rigtigt?! 8O
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ja det er det faktisk :P..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvad for noget overtøj skal man så tage på, nu når der ikke er gaderobe? hvad tager I andre på? Selv regner jeg med at tage T-shirt, tyk trøje m. hætte på, og så evt. North Face vinterjakke, eller North Face Fleece jakke.
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

amh skrev:Hvad for noget overtøj skal man så tage på, nu når der ikke er gaderobe? hvad tager I andre på? Selv regner jeg med at tage T-shirt, tyk trøje m. hætte på, og så evt. North Face vinterjakke, eller North Face Fleece jakke.
Tror bare du skal lade vinter jakken blive hjemme og så nøjes med din fleece.. Lige så snart du begynder at plukke æbler, så får du det varmt! :D Jeg har hørt et eller andet sted at Parken bliver varmet op til 20 grader, når der er tag på, men I må ikke hænge mig op på det.. :roll:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

"Ja endnu en...
en af drengene ligger syg så vi ska li af med billetten..

ring 51337788 og byd!

ses
"

hapset fra djz.dk
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Cyberdog skrev:[
Tror bare du skal lade vinter jakken blive hjemme og så nøjes med din fleece.. Lige så snart du begynder at plukke æbler, så får du det varmt! :D Jeg har hørt et eller andet sted at Parken bliver varmet op til 20 grader, når der er tag på, men I må ikke hænge mig op på det.. :roll:

Det var også det jeg kom frem til. Det er nok lidt vildt af have en stor trøje på + t-shirt, OG vinterjakke på til sådan noget. Der bliver nok også fugtigt når pigerne får orgasmer til Tiesto's syge toner :lol:
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

amh skrev:
Cyberdog skrev:[

Der bliver nok også fugtigt når pigerne får orgasmer til Tiesto's syge toner :lol:
Haha, lige præcis! Det bliver jo for hjerne dødt i aften! :D
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

mon der kommer en trackliste på nettet, så man ka se hva han har spillet..? :roll:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Du kan bare stille dig ind foran Parken, så skal du høre hans saftige toner, bare husk og ta' rene underhylder med :lol:
Besvar