Film og TV

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Film og TV

Indlæg af HurriJ- »

Hej, jeg har ikke mulighed for at se så meget tv på mit fjernsyn dvs. dr1, dr2 og tv2 med dårligt signal, er hvad jeg har. (kan ikke få kabel tv)

Skal derfor skal jeg have en løsning til at se live tv i en fornuftig kvalitet. Helst gratis, men er også villig til at ofre penge.
Kunne også godt tænke mig muligheden for at hente de nyeste divx film (også danske) med mulighed for at finde danske undertekster til dem.
Det ville jeg også gerne give penge for. Så jeg kan hente filmne hurtigt og ikke ligesom almindelig torrent, hvor man ikke er garanteret nogle former for hastigheder.

Har i ikke nogle bud på fornuftige løsninger til mig? Altså skal kunne se fjernesyn og film på computeren, uden det koster for meget og gider ikke leje film over nettet, så holder mig til den ulovlige del og ville hente dem.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

TV2 Sputnik tilbyder film over nettet.

TDC tilbyder desuden fjernsyn over nettet såfremt din linje er hurtig nok
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Re: Film og TV

Indlæg af PinK^^ShadoW »

HurriJ- skrev: Har i ikke nogle bud på fornuftige løsninger til mig? Altså skal kunne se fjernesyn og film på computeren, uden det koster for meget og gider ikke leje film over nettet, så holder mig til den ulovlige del og ville hente dem.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jo jo men TV for free over nettet er mig bekendt ikke muligt med de normale kanaler.

Du kan se DR for free og så hente film
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Få fat i en der sælger pladser på div. servere, og hent derfra... Men du lyder sgu fishy med den udtalelse...

Der findes et utal af danske serie-sites i dag, så det er vel "bare" at blive medlem på dem :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

TDC TV over Bredbånd var en mulighed.
Besvar