Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
SneTh skrev:"Football_Manager_2008_PROPER-FLT" vil ligge på nedenstående link. Dog ser jeg helst at folk downloader den i perioden 00.00 til 15.00 da jeg ikker er hjemme der. Men vær tålmodige da jeg kun har 1 mbit upload.
Ja jeg takker skam. Jeg har haft ufattelig meget gavn af det. Specielt fordi min lorte skole har nægtet adgangen til ftp-servere fra skolen. så har ikke mulighed for at ligge noget op omme fra skolen :-/
Miniholm skrev:Jeg forstår slet ikke hvordan man gør
Hvordan man gør hvad?
Spiller spillet?, Installere det?, henter det.
lidt mere information ville være dejligt.
Installere det - sorry jeg ikke lige fik skrevet det før...
Altså du mounter .cue filen i daemon-tools. (søg på google og du skal finde svar.) Derefter vil installationen automatisk starte og du installere spillet somom du har en cd-rom siddende i dit cd-rom drev. Derefter kopier du den crackede .exe fil som ligger på cden over i den mappe hvor du har installeret spillet. Du bliver spurgt om du vil overskrive den eksisterende fil og til det svarer du ja. Og du er nu klar til at spille. Såre simpelt.
Husk at download patchen til det. Spillet er nemlig fyldt med fejl. Der er dog kun en betapatch, men den rigtige skulle være lige på trapperne. Den kan hentes inde fra SI Games hjemmeside eller her: