Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg tænkte på, om det var muligt at snakke i fastnettelefon over computeren når den er tændt? Altså jeg har tilsluttet en fastnettelefon til et telefonstik (3 stik), men kan man på en måde tilslutte computeren til telefonstikket og så på den måde snakke igennem computenren? Altså stadig samme nummer, og den skal stadig ringe til alle fastnettelefoner samtidig med at den ringer til computeren.
Hmm har ikke set en sådan løsning, men det ligger ikke langt ud i fremtiden, alt teknologi der skal anvendes er tilrådighed, men om der er nogen der finder det brugbart (læs. noget de kan tjene på) tvivler jeg lidt på.
Kan ikke rigtigt se pointen i det. Hvis du vil "ringe" fra PC'en er der mange gratis løsninger, hvis du vil ringe til fastnet. Sågar gratis i hele verden. Hvorfor vil du ringes op til fastnet over din PC? Lyder lidt 1 skridt frem 2 tilbage-agtigt