VMware hosted licens søges eller VMWare License Server Tool
Redaktør: Moderators
VMware hosted licens søges eller VMWare License Server Tool
Er der en der ved hvor jeg kan finde en sådan til en 2 x dual core server.
Jeg kan finde massere af licenser til servere hvis jeg kører en virtual center ved siden af, men her kan jeg ikke finde selve software'et til Virtual center server, så det kommer jeg ikke langt med.
Er der en der kan hjælpe? helst med en lhosted licens, men ellers virtual center server
Jeg kan finde massere af licenser til servere hvis jeg kører en virtual center ved siden af, men her kan jeg ikke finde selve software'et til Virtual center server, så det kommer jeg ikke langt med.
Er der en der kan hjælpe? helst med en lhosted licens, men ellers virtual center server
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Forklaring
Nej, nu skal jeg prøve at forklare det lidt bedre.
Jeg har en server med 2 CPU'er, hvor jeg har installeret en VMware ESX 3 server.
Problemet er licenserne. Der er to muligheder:
1) Hosted licens, er en licens der installeres på selve ESX serveren, denne kan kun bruges på den pågældende server. Jeg har ikke licens nøglen, det er den jeg søger
2) Man installere en server ved siden af, hvor man installere en VMWare License Server, her importere man sine licenser, og beder Esx serveren om at kontakte licens serveren for at få en licens.
I den pakke jeg har fundet er der massere af licenser til løsning 2, men jeg har ikke selve VMWare License Server softwaret, så jeg kan bruge den løsning.
Derfor søger jeg en af følgende:
1) VMWare License Server softwaret
2) En hosted licens der kan bruges på en 2 cpu ESX server v3
Håber det afklarede lidt.
Jeg har en server med 2 CPU'er, hvor jeg har installeret en VMware ESX 3 server.
Problemet er licenserne. Der er to muligheder:
1) Hosted licens, er en licens der installeres på selve ESX serveren, denne kan kun bruges på den pågældende server. Jeg har ikke licens nøglen, det er den jeg søger
2) Man installere en server ved siden af, hvor man installere en VMWare License Server, her importere man sine licenser, og beder Esx serveren om at kontakte licens serveren for at få en licens.
I den pakke jeg har fundet er der massere af licenser til løsning 2, men jeg har ikke selve VMWare License Server softwaret, så jeg kan bruge den løsning.
Derfor søger jeg en af følgende:
1) VMWare License Server softwaret
2) En hosted licens der kan bruges på en 2 cpu ESX server v3
Håber det afklarede lidt.
-
Dj FreeLoad
- Kontakt:
-
Dj FreeLoad
- Kontakt:
-
Dj FreeLoad
- Kontakt:
endnu et spg
Nå så fik jeg installeret det jeg skulle, og har nu importeret licenserne, men udfor dem står der
1/CPU pachake, betyder det at den kun kan bruge til en ESX med en cpu? eller hvordan ser en licens ud til en ESX med to CPU'er?
1/CPU pachake, betyder det at den kun kan bruge til en ESX med en cpu? eller hvordan ser en licens ud til en ESX med to CPU'er?
-
Dj FreeLoad
- Kontakt: