Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Forhandlingerne mellem overborgmester Ritt Bjerregaard og de unge aktivister fra det forgangne ungdomshus på Jagtvej 69 ser ud til at nærme sig en løsning.
De sidste brikker falder muligvis på plads allerede fredag, hvor parterne mødes om en såkaldt hensigtserklæring.
Men allerede efter de første to møder, står det fast, at kommunen skal stille et hus til rådighed, som Fonden Jagtvej 69 skal føre tilsyn med.
Det var i dag parternes andet møde, hvor advokat Knud Foldschack repræsenterede de unge.
Foldschack bliver Ritts garant
Planen, som den foreløbig ser ud, handler om et kommunalt ejet hus med fonden som tilsynsmyndighed.
- Fonden skal være kommunens garant for, at tingene er i orden. Men fonden skal ikke til lommerne i forbindelse med købesummen, fastslog fondens advokat, Knud Foldscack, som kaldte det 'et rigtigt konstruktivt møde'.
Ditte fra aktionsgruppen G13 havde efter mødet med Ritt Bjerregaard også svært ved at styre sin glæde.
- Det er en positiv ting for kommunen, at der er så mange unge mennesker, der gerne vil lave en mange kulturelle arrangementer, sagde hun efter mødet på Københavns Rådhus.
Hun understregede dog, at der endnu ikke ligger nogen aftale helt fast.
Som altid skal mandagsmødet først høres, før de unge kan tage en beslutning.
- Vi tager det stille og roligt. Men jeg ville da ønske, at vi kunne fejre nytår i det nye hus, sagde Ditte efter forhandlingerne med Ritt Bjerregaard.
Så lykkedes det endelig for den autonome og voldelige minoritet med hjælp fra hærværk, vold, ødelæggelse, trusler og anarki, at få adgang til et ungdomshus.
Jeg kunne iøvrigt tænke mig en ny fladskærm, så nu vil jeg ringe til politistationen og høre om hvor mange sten jeg skal kaste for at få det...
Det er blevet et gudsjammerligt konsekvensforladt og ligegyldigt samfund uden rammer og hvor kun de mest forsmåede og skruppelløse opnår rettigheder.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
1. Find de nødvendige opskrifter (jeg kan anbefale bomber m.m)
2. Kast det på uskylde og sagesløse mennesker
3. Find nogle butikker - gerne de små privat ejede - Kast brusten og andre genstande mod ruder og andet.
4. Stil dig ind foran Rådhuset og kræv som minimum en villa på 130m2 som indeholder svømmingpool, fladskærms tv, køkken og værksted hvor der kan arbejdes på yderligere vold, hærværk og andre geniale planer som kan skade det danske samfund.!
Held og lykke!
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Forhandlingerne mellem overborgmester Ritt Bjerregaard og de unge aktivister fra det forgangne ungdomshus på Jagtvej 69 ser ud til at nærme sig en løsning.
De sidste brikker falder muligvis på plads allerede fredag, hvor parterne mødes om en såkaldt hensigtserklæring.
Men allerede efter de første to møder, står det fast, at kommunen skal stille et hus til rådighed, som Fonden Jagtvej 69 skal føre tilsyn med.
Det var i dag parternes andet møde, hvor advokat Knud Foldschack repræsenterede de unge.
Foldschack bliver Ritts garant
Planen, som den foreløbig ser ud, handler om et kommunalt ejet hus med fonden som tilsynsmyndighed.
- Fonden skal være kommunens garant for, at tingene er i orden. Men fonden skal ikke til lommerne i forbindelse med købesummen, fastslog fondens advokat, Knud Foldscack, som kaldte det 'et rigtigt konstruktivt møde'.
Ditte fra aktionsgruppen G13 havde efter mødet med Ritt Bjerregaard også svært ved at styre sin glæde.
- Det er en positiv ting for kommunen, at der er så mange unge mennesker, der gerne vil lave en mange kulturelle arrangementer, sagde hun efter mødet på Københavns Rådhus.
Hun understregede dog, at der endnu ikke ligger nogen aftale helt fast.
Som altid skal mandagsmødet først høres, før de unge kan tage en beslutning.
- Vi tager det stille og roligt. Men jeg ville da ønske, at vi kunne fejre nytår i det nye hus, sagde Ditte efter forhandlingerne med Ritt Bjerregaard.
Så lykkedes det endelig for den autonome og voldelige minoritet med hjælp fra hærværk, vold, ødelæggelse, trusler og anarki, at få adgang til et ungdomshus.
Jeg kunne iøvrigt tænke mig en ny fladskærm, så nu vil jeg ringe til politistationen og høre om hvor mange sten jeg skal kaste for at få det...
Det er blevet et gudsjammerligt konsekvensforladt og ligegyldigt samfund uden rammer og hvor kun de mest forsmåede og skruppelløse opnår rettigheder.
Lige mine ord - forstår virkeligt ikke hvordan nogen regering kan bøje sig for "terror" på den måde. Jeg kan blive helt ARRIG over at vide, at mine skattepenge, skal gå til at understøtte den slags mennesker. Man får lyst til at melde sig ud af det danske samfund! - Tror sgu jeg flytter til Schweiz, et samfund jeg meget bedre kan forstå :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Vi kan gå ud og kaste med brosten og smide tisbomber efter politiet.
Voldelige demonstrationer mod et ungdomshus. De autonome røvhuller har jo vist os, at det er helt legitimt at smadre en bydel eller to for at få politikerne til at høre på en. For beboerne er jo altid glade for at få bål i gaderne, brand i bilerne og ødelagt asfalten.
Butikkerne er også glade. Glarmesteren tjener jo kassen på nyt glas, hvis han har noget glas.
Det viser jo bare, at Ritt Bjerregaard er en politiker, der gang på gang svigter sine vælgere.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg tror Ritt Bjerregaard godt ved, at hun ved næste valg ikke er Københavns overborgmester. Så kan hun lige så godt få smadret København mest muligt inden hun flytter til provinsen eller Jylland og nyder sin statsmandspension.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg griner og er glad... Ikke på grund af volden dette mener jeg overhovedet ikke kan berette det. Men på grund af de fredelige tiltag som har gjort det muligt. Men sjovt det først skete efter Manu Chao spillede gratis på blågårds plads
jeg synes alligevel det er bemærkelsesværdigt, at de kan få så meget international opbakning. Gad vide, om de stakkels udlændinge ved, præcis hvad det er de støtter.
Sunshine skrev:jeg synes alligevel det er bemærkelsesværdigt, at de kan få så meget international opbakning. Gad vide, om de stakkels udlændinge ved, præcis hvad det er de støtter.
Jeps, det kan jeg love for at Manu Chao gør.... Eller rettere efter vi foreslog ham det...
Men generelt guys, hvilken anden løsningen ville der være? Balladen ville jo fortsætte i en uendelighed....
Eller som Natasja sagde meget rammende: Hvis du stammer garnet, yo, så be’r du om ballade.
som jeg ser det er det her den værste løsning ever! Det beviser da kun, at man med vold og magt kan få lige hvad man vil have. Hvilken anden ville løsningen være? Smide dem i spjældet, der har været med til at vi andre skal betale den kæmpeenorme merudgift efter politiets biler er blevet smadrede og huset blev raget ned. Det er sgu retfærdighed.
LeG0lAsDK skrev:
Men generelt guys, hvilken anden løsningen ville der være? Balladen ville jo fortsætte i en uendelighed....
Løsningen skulle være at de utilpassede unge satte sig ned og læste foreningsloven som gælder for alle borgere i Danmark.
Hvis man ønsker en forening står det en frit for, ja man kan endda få tilskud fra kommunen! Hvordan man så i øvrigt finansierer sin forening er op til bestyrelsen, men jeg kan ikke læse nogle steder i den lov at det der skal til er optøjer!
Foruden dette så skulle alle de som stadig ikke vil kunne indrette sig under lovgivningen straffes som det ligeledes står beskrevet i loven når man ikke kan opføre sig ordentligt!
Hvis ikke du kan se fornuften LeG0lAsDK så er du formentlig en af dem som burde straffes.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
LeG0lAsDK skrev:Jeg griner og er glad... Ikke på grund af volden dette mener jeg overhovedet ikke kan berette det. Men på grund af de fredelige tiltag som har gjort det muligt. Men sjovt det først skete efter Manu Chao spillede gratis på blågårds plads
Deres "fredelige" tiltag kostede kommunen flere 100.000 kroner om ugen, ved ikke hvor meget jeg giver for dem. At spærre flere gader af hver uge, og have flere embedsmænd til at stå i flere timer, er bestemt ikke en fed måde at "overtale" regeringen. Det er bare en anden for "terror". Ram KBH på pengepungen - vi SKAL have vores vilje.
Ville så gerne have lov til at flå piercingerne ud af fjæset på hende den OVERKLAMME kællingen fra "G13", der udtalte sig til TV i dag. Mere uintelligent og desideret grim person, skal man da virkeligt vende mange sten for at finde.
Gid ungdomshuset brænde i helvede og alle dens aktive medlemmer ligeså. Forstår simpelthen ikke hvor vores samfund er på vej hen :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er sgu sørgeligt at man i dagens Danmark kan få lige, hvad man vil have bare ved at bruge vold. Men vi må jo håbe at vælgerne husker det til næste valg. Så kan de borgerlige passende komme til magten i København og få fjernet det hus samt staden =)
de skide møg unger skal bare betale hvad de smadret for.. Og så skal de lukke røven, og komme videre i livet..
Kan ikk snuppe dem.. Pga dem, så har det københavnske politi ikk penge til at efterforske store volds sager eller narko bekæmpelse..
Det er da trist at de unge har mistet et kært hus, men de fik muligheden for at få et andet eller købe et andet.. meeen næ nej, det ville de ikk..