Fra dame til mand (:

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Fra dame til mand (:

Indlæg af Maunus »

Hey

Skal lave mig et væg maleri og har fundet mig et billede som jeg synes om dog kunne jeg nu godt tænke mig det var en dreng i stedet og ikke en dame.. måske nogle som kunne lave lidt ved ansigtet så det blev lidt mere maskulint? eller i kender andre billeder i samme stilarter som gerne siger noget om musik også?

billedet skal ikke være i for mange farver og skal være enkelt så man kan male det selv :)

Tak for hjælpen

http://www.speedyshare.com/434485177.html
har haft lidt problemer af at tage et ordenligt billede af det men det gør nu ikke så meget for mig når jeg skal tegne det af jeg kan selv rette lidt op når jeg maler det i hånden..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

homo :wink:

Ej, det kan jeg ihvertfald ikke hjælpe :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Nu bliver jeg måske ikke så populær, og det er ikke for at træde nogen over tæerne. ;)
Lille hurtig tegning
http://www.jmunch.com/uploads/ansigt.jpg
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Det er bare røde kryds du har fået ?
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

amh skrev:Det er bare røde kryds du har fået ?
Linket virker nu, hvis det var mig du snakkede til..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

jmunch: Haha Genialt!
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Ej men tilbage til topic heh, så ville det ende galt hvis du ville have et ansigt af en mand istedet. Ved ikke om du synes om 'Emo-looket', men tror det ville se ret emo ud. Så hellere find en af dine helte og få lavet en skitse af ham/hende. Upload et billed, og jeg vil prøve at kigge på det.

Obs. hitler skitsen findes i CMYK, 50 x 35cm. Perfekt til plakat :) Ring, så bringer jeg hehe
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Apropo Hitler

Så lavede jeg et vædemål her sidst med en ven om at jeg skulle rende rundt med hitler skæg en hel dag.

Haha folk de kiggede
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Klasse, det må have set sjovt ud, men ej det sjove går lidt af det nu hvor vi har alle de emo'er :) Nu skiller man sig ud.. med mængden..
Man kan jo godt synes det er utroligt de ting han gjorde, kunne lade sig gøre. Uden at værksætte hans "arbejde". Synes stadig det var en vild præstation.
Besvar