Ipod touch

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Ipod touch

Indlæg af JayJay^^ »

Hey, jeg står og skal ud og rejse snart og overvejer og købe en Ipod touch, da der nok er en del penge og spare, men nogle der ved om man kan installere dansk firmware deri, hvis den er købt med engelsk sprog ?
<---------------------------->
§1 I'm always right
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hvor skal du hen ? ... us ?
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg købte i sin tid min Ipod video i USA og på den kan du bare vælge dansk sprog under indstillingerne, så vil næsten gætte på at du kan det samme med Touch udgaven.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Om du køber den i Brasilien eller USA vil du altid kunne vælge dansk sprog ;)
De kører med samme firmware
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
mt^1

Indlæg af mt^1 »

yep, ka du også... jeg tænkte mere på at hvis han sku til us. brude han da klart købe en iphone i stedet for ipod touch c",) ...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Skal til Zhuhai i Kina
§1 I'm always right
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

købte min ipod video i hongkong..og den er også dansk...sparede nogle penge på de..tror ca. 500. men den var faktisk billigere i USA
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

bluenzi skrev:købte min ipod video i hongkong..og den er også dansk...sparede nogle penge på de..tror ca. 500. men den var faktisk billigere i USA
Ok, så burde der ikke være et problem.. takker for det :)
§1 I'm always right
nesia

Indlæg af nesia »

skat.dk skrev:Du kan også tage andre varer med til privat forbrug uden at betale told og afgifter af dem.

Den samlede værdi af dine andre varer må dog ikke overstige 1.350 kr. Reglen gælder ikke for de varer, der er nævnt ovenfor. Andre varer kan fx være guld og smykker, elektronisk udstyr, tæpper, golfudstyr osv.

Hvis en af dine andre varer har en værdi på mere end 1.350 kr., skal du betale told og afgifter af hele varens værdi. Det gælder også for varer, som består af flere dele, der tilsammen udgør et hele, fungerer sammen og normalt sælges sammen, som fx en computer med printer. Du kan ikke undgå at betale told og afgifter ved at indføre varen ad flere omgange eller ved at lade flere personer tage forskellige dele af varen med til Danmark.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=333167&vID=0&p0=Kina.

Det er værd at bemærke da det giver en halv seriøs bøde at blive snuppet.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

problematikken er sjældent større end at du enten smider emballagen osv ud, eller at du sender det hjem til dig selv og kun har selve ipodén på dig eller i din bagage - husk at den godt må se ud til at være brugt.

Altså have musik osv på den.
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Var også min mening og tage den i brug, men problemeet er bare hvordan jeg lige gør det, da jeg nok ikke lige har en masse musik i nærheden, kan selvfølgelig tage en usb stick med med musik på, men så er problemet bare og få det smidt på afspilleren :(
Den må jeg tænke over, men foreslag modtages gerne :D
§1 I'm always right
mt^1

Indlæg af mt^1 »

http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... nplm=M9861 køb sådan en os. også fyld din Digital cam (som du sikkert har med) med billeder hjemme fra danmark af. og smid dem så over på touch'en der over.... godt nok ikke musik.. men men så ser den da lidt brugt ud med billeder hjemme fra danmark på :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

mt^1 skrev:http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... nplm=M9861 køb sådan en os. også fyld din Digital cam (som du sikkert har med) med billeder hjemme fra danmark af. og smid dem så over på touch'en der over.... godt nok ikke musik.. men men så ser den da lidt brugt ud med billeder hjemme fra danmark på :)
Cool, men duer den til Touch ? Linket på siden over supported cameras virker ikke :(
§1 I'm always right
mt^1

Indlæg af mt^1 »

mmm.. jeg er helt fejl på den.. har lige fået afvide at den ikke passer til touch pga noget software... :( så det var ingen hjælp. men mon ikke det blir fixet på et tidpunkt.. men det hjælper dig jo ikke nu :( sorry min fejl ..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Bare tag den ud af indpakning, kan godt være man kan være så uheldig at blive stoppet ved grænsen, men de leder altså kun efter ting i indpakninger (uåbnede).

Nægter simpelthen at tro på, at man skal BEVISE, at den er brugt! - det er deres bevisbyrde, at skulle bevise den er ubrugt! - Ret svært, hvis emballagen ikke er der :)

Desuden er det 1/100 der bliver stoppet :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

fuck den er nice :).. en af mine venner har også lige været i USA, hvor han har købt den :).. så skulle self se den :P..

men på hans er sproget dansk, så mon ikk der oss er dansk sprog på den i Kina..? :)
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Tag en skarp genstand og fuck skärmen og chrome bagsiden helt op med ridser.. :roll:
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

9 skrev:Tag en skarp genstand og fuck skärmen og chrome bagsiden helt op med ridser.. :roll:
Havde ellers fået forståelsen af at skærmen var meget svær og ridse fra fx denne video http://youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk
§1 I'm always right
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Jeg har også læst i en anmeldelse at skærmen skulle være nærmest uridselig, men til gengæld bliver den utrolig fedtet hurtigt, derfor man får en pudseklud med. Den chrome bagside skulle derimod være meget nem at ridse, sadly..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Safirglas?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar