bibob.dk

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

hirayz skrev: Men der skal nok meget til før jeg skifter, er meget tidfreds med telmore...
Jeg takker og bukker :)
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha gad vide hvad falslev laver...

Men jeg er da også tilfreds med telmore - de er gode til at holde mit nummer åben til få kroner hver kvartal hehe.

Tak telmore :)
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

mimic skrev:Heh, det lyder jo altid bedre med 1 øre i sekundet istedet for 60 øre i minuttet! ;)
Men stadig billigt.
Det er ikke rigtigt, hvad du skriver. Man skulle umiddelbart tro at det var sådan, men det er det ikke. For når man skriver 60 øre/min. må det gerne være pr. påbegyndt minut, dvs. hvis din gennemsnitlige samtalelængde er 30 sek, betaler du reelt 120 øre/min. ved den ene mens ved den på 1 øre/sek. betaler du reelt stadig kun 60 øre/min.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Har Telmore idag, og jeg vil ikke bytte for det der bibob halløj.
60 øre i minuttet? Jeg betaler 45...
Og hvad opkaldsafgiften angår, så skal der ikke tales ret meget mere end 1 minut, før afgiften på 25 øre er udlignet.
Dem der virkelig sender mange sms´r kan gør det ad libitum for 79,- kr. pr. måned.
Fik jeg sagt det også inkluderer FRI MMS (den var til Maunus)...

Der er mange om budet derude, og går man dem efter i sømmene, så er slut facit nogenlunde det samme, men vejen dertil er forskelligt defineret på regningerne.
Telmore leverer varen, til det myndighederne kalder ´gennemsigtige priser´ - Det er i min verden noget nær det perfekte mobil selskab.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Har brugt Tele2's Tank Op i nogle år. Tele2 har haft denne lave pris i mere end et år tror jeg. Koster mig ca 100 kr hver 6-8 md. Jeg bruger det sammen med Skype (fastnetopkald), der koster mig ca 4-5 kr/md ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Langt billigst i politikkens test

Indlæg af FrZ »

Bibob blev udnævnt til at være LANGT billigst i politikkens test:

http://politiken.dk/tjek/digitalt/testd ... 423688.ece

Bliver spændende om de også vinder i andre kategorier...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar