Det danske landshold. Hvad mener vi?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Det danske landshold. Hvad mener vi?

Indlæg af 3dotz »

I lørdags røg Danmarks sidste chance for at kvalificere sig til EM i alpelandene. Overraskende nok har jeg ikke læst en eneste tråd omkring dette pinefulde nederlag.

Men hvad mener vi?

Personligt har jeg ment i lang tid, sådan lige siden idioten Morten Olsen ikke kunne finde ud af om han ville fortsætte som landsholdstræner eller ej. Dengang hvor han forsøgte at komme til en udenlandsk klub, men da de ikke ville betale det Morten krævede, så var der jo lige DBU.

Jeg melder mig i koret af de mange personer som kræver Mortens afgang. Han har måske nok været god tidligere, men han er ikke længere visionær.

Landsholdet bliver ikke bedre af, at de samme klovne render rundt og sparker bolden ad hel***e til hver eneste gang, der er en landsholdssamling. Jon Dahl Tomasson fungerer hverken som anfører eller angriber, og scorer kun på bolde, der bliver serveret lige foran ham.
Den svada han sendte ud imod pressen og specielt de mange tilskuere over deres pibekoncert hører ikke til blandt professionelle fodboldspillere.

Forsvaret virker ikke, midtbanen virker ikke, angrebet virker ikke, og målmanden har splinter i røven af hans "clubsitting" i England. Hvis trøjerne var gule og blå skulle man tro Morten Olsen var Brøndby træner igen.

Ud med alle de spillere som ikke har gejsten. Tag nogle hjemlige spillere. De vil være stolte af at spille på det danske landshold. Jeg tror ikke længere de gamle spillere har den samme stolthed over at spille på landsholdet.

Lad os få nogle visioner om landsholdet. Lad os få en udrensning af landsholdsspillere. Jeg nægter at tro på at Christian Poulsen er det bedste vi kan have på midtbanen. Efter hans lort i Sverigeskampen burde han have haft to års karantæne fra landsholdet uanset hvad FIFA havde besluttet.

Nicklas Jensen vil jeg ikke nævne med andre ord end ØV. Hvis ikke Morten Olsen var Dennis Rommedahls gudfar, så spillede den hurtige skævskyder ikke på landsholdet.

Mit forhold til danske spillere er ikke særlig godt, hvad angår navne, så jeg kan ikke lige slynge 20 nye spillernavne ud fra den danske eller de udenlandske ligaer, som ikke allerede er tilknyttet landsholdet. Men de findes.

Man kan sagtens se, at Michael Laudrup er oplært under Morten Olsens vinger. Brøndbys nedtur startede, da Michael Laudrup ikke kunne finde ud af om han ville fortsætte eller ej, så Rene Meulensteen var en ren nødløsning. Den betaler vi stadig for.

Laudrup og Faxe er snart ude af Getafe. Manglende aggression/for blødsøden skældes Laudrup ud for at være. Faktisk på samme måde som defensive Morten Olsen.

Men hvad mener I?

Min sommerferie til Schweiz er nu røget på stand-by, men hvordan sikrer vi, at Danmark er repræsenteret i Sydafrika om to år.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ekstremt optimistisk.. Danmark i en slutrunde.. En umulighed.. De spiller elendigt, og er altid "så uheldige".

Lad fodbold ligge, og glæd jer over, at DK producerer nogen af verdens bedste nørder. NoA kommer altid i finalen i Counter Strike - ny national sport!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg ser det egentlig som en positiv tid vi går i møde. Den danske ungdoms afdeling er i rivende udvikling. Desuden har man i fremtiden 2 mand som nok skal blive ekstremt vigtige for det danske landshold, Niklas Bendtner og Daniel Agger. 2 mand som virkelig bliver vigtige for os, og som nok skal vise sit værd.

Men som Micheal Laudrup at et land som Danmark må aldrig tage det som en selvfølge at kvalificere sig til hver slutrunde
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

En kedelig tendens siden Morten Olsen, har gjort jeg ikke længere gider sidde klistret til skærmen hver gang der er landskamp.
Engang var det et højdepunkt, og lidt en stolthed for danske fodboldfans. I dag er det mere pinligt og se på, og mig? ja jeg vil hellere se klubfodbold.

Enig er jeg dog i, at Nicklas Jensen, Thomas Sørensen, Dennis Rommedahl, Jon Dahl Tomasson, Jesper Grønkjær, Michael Gravgaard, Thomas Helveg og til dels Daniel Jensen, ikke længere hører hjemme på danske landshold og Tomasson er en skandale som anfører, han er ikke ligefrem manden der går forrest hvis det ikke kører for holdet, en mand som smitter holdet med tro på det kan lade sig gøre, når hans fedtede inderside fra en afstand som en microput scorer fra sender bolden over mål. Du kan ikke få mig til at tro, han går rundt og råber af folk så de tager sig sammen, som Schmeichel gjorde det!

Men så længe Olsen er træner, er det her stammen på holdet, så indtil da gider jeg ikke rigtig landsholdet. Nu skal jeg igen se mig om efter et hold og følge i sommeren '08.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er herligt at høre folk diskuterer landsholdet - specielt de folk som virkelig går op i fodbold.

Der mangler en form for realistisk indsigt i dette lands evner.
Det er kun i disney film at en træner kan gøre et hold tåber til konger.

Vi har en begrænset mængde kvalitet i dansk fodbold, så det er vel ikke underligt at vores landshold har den samme begrænset mængde kvalitet.

Jeg synes bare folk skal få ind i knolden at vi er lige så gode som vi er og lige så ringe som vi er.
Besvar