Maxtalk.dk - For billigt til at være sandt?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Ja - det er okay ;) For nu har du givet et argument ;)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
yeah
Geografisk sted: Lige her!

Indlæg af yeah »

Tykke - Lad være med at opfatte det som et angreb på dig... :-) tror bestemt ikke det var ment sådan...

Det er da klart at hvis du mener der er nogen der er billigere vil vi meget gerne høre om det...

Men udgangspunktet er, at det som de tilbyder, er fri telefon for 399,- uden så meget pis... ingen små ekstra ting og sager, begrænsninger, opkaldsafgifter, zonetakster osv. Det der tiltager mig er, hvis jeg kan stikke nogen 400 spir - vide at det var det! - og så ellers gøre hvad fanden jeg har lyst til uden at skænke det en tanke... forstå mig ret...

Det har jeg bare indtil videre ikke mødt andre der udbyder...
-> !!! Music is my language !!! <-
tykke

Indlæg af tykke »

sorry aner ikke hvorfor jeg lige blev lidt sur.. nok bare en dårlig start på dagen
tykke
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det går nok ;) Vi er ikke nærtagende 8)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
tykke

Indlæg af tykke »

hehe nej ved jeg godt :D tror sgu bare jeg ved at få stress eller lign.
tykke
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Se lige hvem der ejer adressen

http://www.adresseservice1.dk/
POST- OG ADRESSESERVICE
Læg din firmaadresse hos os på adressen Købmagergade 2, 1150
København K (hjørnet af Købmagergade og Østergade ved Storkespringvandet) med udsigt over Strøget, Højbro Plads, Christiansborg og byens tage.

Vi modtager og datostempler din post uåbnet, samt videresender denne med frekvens som aftalt. Hvis du ønsker posten åbnet og/eller sorteret, videresendt pr. post, videresendt elektronisk via e-mail, eller blot lagt til afhentning, arrangerer vi gerne dette.

Du kan også benytte vores mødelokale med udsigt, når det er praktisk at mødes personligt og uforstyrret i venlige og præsentable omgivelser. Vi sørger gerne for vand, kaffe, kage eller en let frokostanretning.

Skulle der komme en uanmeldt gæst modtager vi vedkommende venligt og professionelt, og forklarer at du desværre ikke er at træffe netop nu.

Alt står klar og du kan starte med det samme. Fra første dag får din virksomhed en god central beliggenhed, præsentable rammer, kommunikationslinier, receptionister, sekretærer, mødelokaler, kopimaskiner, gennemtænkt infrastruktur, alle services og så videre.

Vores service er imødekommende, personlig og professionel, og det er vores fornemmeste opgave at sikre at dine kunder føler sig kendt, velkommen og respekteret hver gang vi repræsenterer din virksomhed.

Ring os op på 33 33 88 33 og aftal et uforpligtende møde. Så kan du se hvad vi har at byde på for dig og din virksomhed.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er da den ultimative idé, som de er kommet på folkene bag adresseservice1.dk.

Så kan man få det til at se ud som man har en virksomhed, og så er det ellers bare om at komme i gang med at tage røven på folk. Det er altså ikke dumt, det er det ikke.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Statement fra Maxtalk...
Vi har lagt mærke til at der i den seneste tid har været en del skepsis i diverse forumer omkring vores firma vi har derfor valgt at lægge dette informationsbrev ud, og vi håber det vil besvare evt. spørgsmål.

Til at starte med vil jeg gerne fortælle lidt om firmaet og vores koncept.
Vi er en lille gruppe af unge fyre der blev træt af dyre og uigennemskuelige teleselskaber og deres priser. Vi valgte derfor at gøre noget ved det. Det gik dog hurtigt op for at det ikke var helt nemt eller billigt at starte et teleselskab uanset hvor ”lowtech” du lavede det.

Løsningen var at vi ville stifte et firma, tage de 4 bedste og billigste eksisterende abonnementer og oprette en hel masse af dem i vores eget firma navn. Da vi gjorde dette sørgede vi for at gøre det i så stor stil at vi blev storkunder hos flere af de veletablerede teleselskaber. Dette medførte selvfølgelig nogle rabatter, rabatter som vi valgte at bruge på at give kunden de bedste billigste og mest gennemskuelige abonnementer.

Altså alle de abonnementer som vi sælger står i vores eget firmanavn hos eksisterende teleselskaber. Det er disse vi sælger videre. Når vi så modtager en regning, ændrer vi den blot fra vores navn til kundens, altså en simpel gennemfakturering. Da vi ønskede at give kunden mulighed for selv at vælge nummer, har vi bestilt en nummerserie hos IT og Telestyrelsen numre som er vores og kan tildeles de abonnementer vi har i eget navn.

Efter at have vores koncept på plads var der den store opgave at slå igennem på det danske marked, som er dømt af flere eksperter til at være et af de hårdeste i verden. Da vores kapital fra starten af var beskeden valgte vi at spare på stort set alt, og hælde de fleste af pengene i reklame. Jeg kan fortælle at der på nuværende tidspunkt er brugt omkring 800.000,- på reklame inden for den sidste uge, reklame som vil køre i hele feb. Måned. Som et sidestykke til dette valgte vi at købe et parti telefoner, telefoner vi har fået fra en af de største aktører i Europa. Disse har vi valgt at sælge til uhørt billige priser for at få en så effektiv kampagne som muligt. Det skal siges at disse telefoner er et åbnings tilbud med begrænset antal og at vi sælger dem langt billigere en hvad vi har købt dem for. Vi mente det var vigtigt at det i vores reklamer var noget der virkelig slog igennem. Derfor dette. I fremtiden vil mobil telefoner ikke være et produkt vi køre med, der vil kun være salg af abonnementer.

Som sagt har vi brugt alle de penge vi kunne skrabe sammen på reklame, og det er klart at vi har måtte spare andre steder. Dette kommer blandt andet til udtryk på vores hjemmeside, som i sig selv også er meget ”lowtech” den virker dog og vi er allerede i gang med en ny version.

Ewire, dette er en af de ting som der blandt andet var en nem, hurtig og billig løsning, kontra PBS, derfor valgte vi denne metode. Efter at have haft en del problemer med kunder der ikke kunde finde ud af at bruge samt en generel skepsis har vi valgt at satse på en PBS baseret løsning, der er dog ret lang ventetid og en masse forhindringer der skal overkommes før dette kan træde i kraft. Vi kæmper dog for det.
Ewire har desuden skabt en del forvirring, da vores system ikke automatisk sendte en faktura, dette er noget vi stadig arbejder på. Der er i ewire også en funktion der gør at vi uden at vide det automatisk har trukket folks penge hurtigere en vi kunne sende vare, dette er nu blevet stoppet så alle betalinger står som ”reserveret” hos ewire indtil varen er sendt. Dette gør også at de som har betalt med ewire har en sikkerhed for at hvis de ikke modtager varen inden for leveringstid, så står deres penge stadig hos ewire.

Support !
Dette har været et af vores største problemer, da kunde tilmeldingen har været så stor at vi har meget svært ved at følge med. Der skal af vores lille team besvares e-mail, telefoner, opdateres på hjemmesiden samt rent faktisk drive en forretning med alt hvad det indebærer. Vi har begrænset mandskab og begrænsede resurser, men prøver så godt som muligt at give den bedst mulige support. Vi er på nuværende tidspunkt i gang med at lave flere support linjer på vores interne telefon net, så kunden har lettere ved at komme igennem

Jeg kan godt se når jeg kigger i bakspejlet at vi er kommet alt for hurtigt ud af starthullerne og derfor er der en masse børnesygdomme, vi retter, forbedrer og opdatere dog hele tiden for at levere så godt et produkt som muligt.

Jeg håber at dette indlæg svare på de fleste af jeres spørgsmål, og jeg vil i fremtiden holde et øje åbent på denne side, så hvis der er andre store spørgsmål der dukker op vil der komme et nyt indlæg fra os.

MVH
Mikkel
Maxtalk ApS
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Lyder reelt nok - men godt nok mange sproglige fejl i den tekst - meget uprofessionelt :/

Stod jeg og skulle have et hurtigt abbonnement, kunne jeg godt finde på at prøve dem af - tror bare man får løg over servicen :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

nco skrev:Det er da den ultimative idé, som de er kommet på folkene bag adresseservice1.dk.

Så kan man få det til at se ud som man har en virksomhed, og så er det ellers bare om at komme i gang med at tage røven på folk. Det er altså ikke dumt, det er det ikke.
Den er faktisk go nok... Det er en ideel idé for nystartede broke-ass firmaer der ikke ejer en klink, men skal bruge en adresse for at registrere deres virksomhed og et kontor. Jeg har en kammerat der på mest lovlige vis driver et IT-konsulent firma på selvsamme adresse. Når der så på et tidspunkt kommer gryn i kassen, kan man overveje at få sit eget kontor i sin egen bygning. Så på den baggrund ville jeg ikke se maxtalk som en scam, men derimod understøtte deres udsagn om at de er nystartede i branchen. Men stadig ville jeg selvfølgelig være forsigtig, for det i sig selv, er ikke ensbetydende med at deres produkt er fejlfrit på nogen måde. Eller om de evt kunne tage røven på en. Who knows...

Her er lige lidt skjult reklame for min vens side, så kan i også se kontakt adressen :)

www.ambrodahl.dk
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Stenede lige denne gamle tråd, og selskabet viste sig vist at være lidt fusket og døde senere hen :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar