Tiger of Sweden tøj - billigt!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Tiger of Sweden tøj - billigt!

Indlæg af Maunus »

Hey,

Da jeg var på langelands festival så jeg en bod med Tiger of Sweden tøj til rimelig billige penge, det skulle efter signe være rest varer og prøve kollektioner, det så nu også ude mærket ud alt sammen. Dog fik jeg ikke købt noget, jeg ærgrer mig lidt nu og kunne godt tænke mig opsøge "dem" igen.. hvordan kan jeg muligvis komme i handel med dem?

Har i nogle forslag? ;)
axci

Indlæg af axci »

Der har lige været en stor bazar for alle de store brands, inde i tappehallerne. Var ikke selv derinde men har hørt fra nogle der har været der, at det var rigtig gode priser de solgte til derinde :)

Ved ikke om det er noget der bliver afholdt hvert halve eller hele år.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

http://www.e-pages.dk/nytorvet/3/6

Fandt denne derinde fra.

--

Hjælper bare ikke helt.. Men hvis nogle kender noget til en butik et sted i landet eller noget må de endelig sige til.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

axci skrev:Der har lige været en stor bazar for alle de store brands, inde i tappehallerne. Var ikke selv derinde men har hørt fra nogle der har været der, at det var rigtig gode priser de solgte til derinde :)

Det er hver halve år. Dog er forårsarrangementet klart det bedste. En af mine kammerater køber udelukkende tøj derinde. Sidst kom han hjem med tøj for 8.000 kr, der havde kostet omkring de 30.000 i butikkerne. Det er en blanding af prøvekollektioner og restpartier.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Kan se det er denne weekend det sker næste gang! Måske man skulle ind forbi..
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:
axci skrev:Der har lige været en stor bazar for alle de store brands, inde i tappehallerne. Var ikke selv derinde men har hørt fra nogle der har været der, at det var rigtig gode priser de solgte til derinde :)

Det er hver halve år. Dog er forårsarrangementet klart det bedste. En af mine kammerater køber udelukkende tøj derinde. Sidst kom han hjem med tøj for 8.000 kr, der havde kostet omkring de 30.000 i butikkerne. Det er en blanding af prøvekollektioner og restpartier.
Ellers så kig på de forskellige danske importørers hjemmesider, de plejer jo at holde kollektionssalg ret ofte, og der bliver de fede stykker tøj ikke snacket så hurtigt som i tappehallerne og billigere....

Men ja, kollektionssprøver er jo al for fede.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Bliv lidt gode venner med din tøj pusher eller vær en god kunde hos et par butikker så bliver du inviteret med til en masse opskure shows og tilbuds events. Her sparer man tit 20 - 30% på helt nyt tøj og altså ikke et eller andet "lagersalg" aka. det-tøj-som-andre-ikke-gad-købe
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

Fairground skrev:Bliv lidt gode venner med din tøj pusher eller vær en god kunde hos et par butikker så bliver du inviteret med til en masse opskure shows og tilbuds events. Her sparer man tit 20 - 30% på helt nyt tøj og altså ikke et eller andet "lagersalg" aka. det-tøj-som-andre-ikke-gad-købe
ye, jeg arbejder i tøjbutik og det er netop den taktik vi bruger :D
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Pis så har jeg ikke mulighed for at tage københavn når det sker, ville fandme gerne ind og have shoppet for nogle af de penge jeg havde tjent på aktier xD
Besvar