Friends (Venner) Boxset

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Friends (Venner) Boxset

Indlæg af FrZ »

Jeg skal købe en lille gave til damen derhjemme, og da hun stener venner ofte, vil jeg give hende boxsettet.

Mit spørgsmål er bare, hvor meget skal man give for sådan et sæt?

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... ref=google

Der koster det 888, men er det overpris? - Lyder nemlig billigt i mine øjne :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

http://cgi.ebay.co.uk/New-Friends-Compl ... dZViewItem

Billede

Den er ellers også fed - lidt lækrere gave, men den får jeg jo ikke til under 1000 :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

vi tager 999.- for cden i Fona - men hvis du handler hos mig kan du nok godt få den til medarbejder-pris :D
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Well, den der collectors edition er vist fake anywho:

http://www.cheapassgamer.com/forums/sho ... p?t=125597

Så køber nok bare den danske - amh hvor arbejder du, og hvor billigt bliver det så :S

Ellers også et flot sæt fra canada:
http://www.videocanada.ca/catalogg/prod ... b8e94da089

Billede

Men forskellen er nok begrænset - 40 dvd'er mod 30 i den anden box...

*EDIT* Jeg tog fejl, den er godt nok meget ekstra materiale i den box:

http://www.familyvideo.com/catalog/prod ... _id=255862
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

normalprisen for alle sæsoner er vidst nok 999 i Danmark.. så du ka roligt købe den til 888 uden at betale overpris :)..
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Takker for de hurtige indput, har lige bestilt den til afhentning på Fisketorvet. Så er den årsgave ude af verdenen :]

http://filmz.dk/forum/item/18617/

^^ så vidt jeg kan se, har den været meget dyrere, så det var vist ikke et dårligt køb, og jeg fandt den ikke billigere noget steds. Sådan done deal :)
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

FrZ skrev:Takker for de hurtige indput, har lige bestilt den til afhentning på Fisketorvet. Så er den årsgave ude af verdenen :]

http://filmz.dk/forum/item/18617/

^^ så vidt jeg kan se, har den været meget dyrere, så det var vist ikke et dårligt køb, og jeg fandt den ikke billigere noget steds. Sådan done deal :)
gid jeg oss havde de penge :P.. for så ville jeg ha noget at bruge efterårsferien på :lol:..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg gav selv 1299 kroner i Kvickly Xtra for boxsettet for knap 2 år siden. Der var det sat ned fra 2499 kroner.

Det var op til juletid. Nu er sættet nede i en pris, hvor alle kan være med.

999.- er absolut respektabelt. 888 er en rigtig god pris. Kun da Elgiganten Megastore åbnede har jeg set det billigere. Der var det nede i 777 kroner.

Men hvad skal man med et ekstra sæt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
naRf

Indlæg af naRf »

Jeg gav også 999 kr sidste jul...
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har haft kig på den canadiske i noget tid. Det er en ret lækker udgivelse. Den kommer også hjem på et tidspunkt sammen med version 2 af R2UK-udgaven af serien.

Når de er hjemme er det lykkedes mig at have hele serien købt som enkeltdvd'er og tre bokse. :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Jeg har haft kig på den canadiske i noget tid. Det er en ret lækker udgivelse. Den kommer også hjem på et tidspunkt sammen med version 2 af R2UK-udgaven af serien.

Når de er hjemme er det lykkedes mig at have hele serien købt som enkeltdvd'er og tre bokse. :D
OMFG :lol:.. er den danske version ikk nok..? den har sq da alt hva man lige umiddelbart har brug for.. alle afsnit, undertekster og special features.. hva mere ka man forlange..? :D
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg gav 799 sidste år op til jul på nettorvet.dk. coop
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

chreddy1 skrev:OMFG :lol:.. er den danske version ikk nok..? den har sq da alt hva man lige umiddelbart har brug for.. alle afsnit, undertekster og special features.. hva mere ka man forlange..? :D
Forskelligt artwork, forlængede afsnit, forskelligt ekstramateriale for lige at nævne et par stykker. Derudover er der den personlige samlerværdi i dem. Undertekster er ikke noget jeg lige er ude efter... Og hvad angår special features, så er det jo ikke tilfredsstillende nok at det bare er der. Det skal også være noget der er værd at se.

Men ja det er måske i overkanten, men hvis man er en dedikeret fanatiker, så er det vel ikke.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ja okay :).. så gætter jeg på at du er Friends Fanatiker :)..
men med Special Features, mente jeg nu oss Ekstra Materiale.. havde bare ikk lige de danske ord for det på tungen ;)..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg ved godt det var det du mente. Også selvom det var den forkerte term, da det også indebærer undertekster, animerede menuer osv. Af samme grund jeg skrev forskelligt ekstramateriale. Iøvrigt, selvom jeg er ret overdådig så er hverken 'Friends-fanatiker' eller 'ekstra materiale' egenavne.

Der er mange film jeg har flere udgivelser af. Det skyldes at jeg går lige så meget op i forskellige udgivelser af film (nye som gamle), som andre gør i antal harddiske de kan fylde med 0day-crap eller Scooter albums (originale, såvel som bootlegs og illegale mp3-udgivelser). Det er blot forskellige interesser. Og slutteligt kan jeg da fortælle at jeg har bøger om serien, plakater og har nu ledt i ca. seks år efter en Huggsy. Serien betyder noget for mig, og sikkert mere end for de fleste. Hvorfor den gør det er en lang historie som ikke er interessant at høre for andre.

Jeg gav iøvrigt 1600 kr. for min R2UK udgivelse af Friends, der nu er OOP. Et bud på værdien for den nu er 3500 kr hvis jeg sammenligner med min værdien for min Sex and The City Exclusive Collectors udgivelse, der kostede 1200 kr da jeg købte den, og nu er oppe i en brugtværdi (mint condition) på 2500 kr.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Iøvrigt, selvom jeg er ret overdådig så er hverken 'Friends-fanatiker' eller 'ekstra materiale' egenavne.
ja okay, der er faktisk personer her der er trætte, men bare nægter/ikke gider at gå i seng :lol:..
QrazyLeg skrev:Der er mange film jeg har flere udgivelser af. Det skyldes at jeg går lige så meget op i forskellige udgivelser af film (nye som gamle), som andre gør i antal harddiske de kan fylde med 0day-crap eller Scooter albums (originale, såvel som bootlegs og illegale mp3-udgivelser).
damn, du har noet på mig :P

men alt i alt forstår jeg dig godt, når du sir at den betyder noget for dig :).. alle personer har jo noget der betyder noget helt specielt :)..
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Tja, den danske udgivelse der, er også lidt lang :/ Aner ikke hvor jeg skal stille den, men hun blev super glad, så det var jo godt nok :)
Besvar